عمده فروشی پارچه تریکو ویسکوز کشی

عمده فروشی پارچه تریکو ویسکوز کشی

پارچه تریکو ویسکوز کشی یکی از انواع پارچه های پر کاربرد در صنایع نساجی است که در تولید انواع پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما یکی از خریداران پارچه ویسکوز عمده هستید می توانید آن را از عمده فروشی این محصول تهیه کنید و خرید مقرون به صرفه ای را با ما تجربه نمایید.
این پارچه ها از بهترین جنس الیاف تولید می شوند و دارای رنگ بندی های متنوعی هستند و می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

عمده فروشی پارچه تریکو ویسکوز کشی

دانستنی هایی درباره انواع پارچه ویسکوز

دانستنی هایی درباره انواع پارچه ویسکوز شاید بسیاری از شما با پارچه ویسکوز آشنایی نداشته باشید، اما لباس های متنوعی را که از این پارچه تولید شده است را خریداری کرده و استفاده نموده اید. جهت آشنایی بیشتر شما با این پارچه ها قصد داریم که به بیان دانستنی هایی درباره انواع پارچه ویسکوز بپردازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
پارچه ویسکوز که در بازار به آن پارچه ریون نیز گفته می شود به دلیل اینکه بر پایه الیاف طبیعی تولید می شود دارای ماهیت گیاهی است و به علت کشش فوق العاده ای که دارند در تولید انواع مانتو، لباس های ورزشی و .. استفاده می شوند.
این پارچه ها بسیار مقاوم و با دوام هستند و جذب رطوبت بالایی دارند و جزء پارچه های بسیار خنک به شمار می آیند که برای استفاده در فصل گرم بسیار مناسب می باشند.
انواع پارچه های ویسکوز را می توان بر اساس الیاف به کار رفته در آنها مانند پلی استر، پنبه، لاکرا به پارچه ویسکوز پلی استر، پارچه ویکسوز فول لاکرا، پارچه ویکسوز پلی استر لاکرا و … تقسیم نمود که هر چه درصد لاکرا در این پارچه ها بیشتر باشد، دارای خاصیت کشسانی بالاتری هستند.
کیفیت این پارچه ها بر اساس نوع الیاف و مرغوبیت نخ به کار رفته در آنها تعیین می شود و به صورت درجه بندی شده است.

پخش عمده پارچه ویسکوز شلواری تیپ لاکرا

پخش عمده پارچه ویسکوز شلواری تیپ لاکرا پخش پارچه ویسکوز شلواری عمده تیپ لاکرا با مناسب ترین قیمت انجام می شود. ما در سایت های فروشگاهی انواع مدل های پارچه ویسکوز را در رنگ بندی و طاقه های مختلف به همراه قیمت و مشخصات کامل ارائه نموده ایم و شما به سادگی می توانید با کلیک بر روی هر آیتم مشخصات مربوط به آنها را بخوانید، با قیمت ها آشنا شوید و در صورت خرید سفارش خود را ثبت نمایید.
قیمت خرید عمده برای شما مشتریان عزیز با کمترین سود در نظر گرفته شده است و با تخفیفاتی همراه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با نمایندگی بخش فروش ما می توانید با شماره تلفن هایی که در زیر این صفحه درج نموده ایم تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت