عمده فروشی پارچه دونخ پنبه خارخورده

عمده فروشی پارچه دونخ پنبه خارخورده

 پارچه دونخ خارخورده نمونه ای از بهترین پارچه های پرکاربرد می باشد که در تولید آن از الیاف های مرغوب استفاده شده است و دارای مزایای بسیاری می باشد ؛ از این رو سطح تقاضای بالایی دارد. در این مرکز عمده فروشی پارچه دونخ پنبه خارخورده در دستور کار قرار دارد و بهترین پارچه ها در هر مقداری آماده عرضه به خریداران در اقصی نقاط ایران هستند. 

عمده فروشی پارچه دونخ پنبه خارخورده

آشنایی بیشتر با پارچه های دونخ بافت

آشنایی بیشتر با پارچه های دونخ بافت  پارچه ها انواع مختلفی دارند که از نقطه نظرهای مختلف با هم تفاوت داشته و مدل های متنوعی دارند که در میان آنها می توان به پارچه دونخ اشاره کرد که دارای مزایایی می باشد و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشد که در ادامه به این مساله پرداخته می شود: 

همانطور که از نامش پیداست پارچه دو نخ به پارچه ای گفته می شود که در تولید آن از دو نخ متفاوت استفاده شده است؛ از این رو دارای دوام و ماندگاری بهتر و کشسانی بالاتری نسبت به سایر پارچه ها می باشد، همچنین یکی از نخ های به کار رفته در آن معمولا از نوع لاکرا یا پلی استر خواهد بود. 

از دیگر ویژگی های این پارچه ها به رنگ آنها مربوط است که ممکن است پشت و روی این پارچه تک رنگ باشد و یا دارای رنگ های متفاوت باشد و این مساله به رنگ نخ های به کار رفته در آن بستگی دارد و همچنین از نظر ضخامت پارچه های دو نخ بافت انواع مختلفی دارند و برای البسه متفاوت می توان از آنها استفاده کرد. 

مرکز خرید انواع پارچه دورس دونخ خارخورده

مرکز خرید انواع پارچه دورس دونخ خارخورده  پارچه دورس دونخ به علت کیفیت بالایی که دارا می باشد همواره مورد توجه است و تولید و توزیع آن مورد توجه تولید کنندگان است و سالانه انواع مختلفی از آن در حجم بالا تولید شده و به مصرف می رسد که مدل خار خورده گونه ای مرغوب و پرکاربرد از آن می باشد. 

در این مرکز بهترین مارک های پارچه های خار خورده برای خریداران فراهم آمده اند و امکان خرید آنها از شیوه های مختلف و به صورت غیر حضوری برای افراد امکان پذیر است و خریداران می توانند سفارش های عمده ای و یا جزئی خود را به ثبت رسانده و در موعد مقرر تحویل بگیرند. 

در این مرکز قیمت خرید پارچه دونخ خار خورده بسیار مناسب و ارزان در نظر گرفته می شود و خریداران با پرداخت بهای مناسب و ارزان می توانند آنها را خریداری کرده و از مزایای آنها بهره مند شوند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت