عمده فروشی پارچه ملانژ بیسکویتی

عمده فروشی پارچه ملانژ بیسکویتی

ابتدا شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا این نوع پارچه را به این نام می شناسند. این نوع پارچه به دلیل شباهت ظاهری که به بیسکویت دارد به نام پارچه بیسکویتی معروف است و چون در بافت این پارچه از الیافی به نام پلی استر استفاده کرده اند آن را ملانژ می خوانند که ترکیب این ها را پارچه ملانژ بیسکویتی می گویند.

ما با تولید با کیفیت ترین نوع پارچه ملانژ بیسکویتی در انواع رنگ ها این افتخار را داشته ایم تا شما عزیزان پارچه مورد پسند خود را از ما بخواهید.

و با خرید عمده آن از پرداخت هزینه کمتری برخوردار شوید.

عمده فروشی پارچه ملانژ بیسکویتی

تفاوت پارچه ملانژ بیسکویتی با پارچه ملانژ

تفاوت پارچه ملانژ بیسکویتی با پارچه ملانژ در پارچه های ملانژ از الیاف مصنوعی استفاده می کنند و در زمان رنگ آمیزی پارچه به این دلیل که الیاف مصنوعی رنگ پذیری متفاوتی با الیاف طبیعی دارند یک دو رنگی در پارچه به وجود می آید که سبب زیبایی پارچه ملانژ می شود و نوع بافت آن می تواند به بگونه ای باشد که طرح بیسکویت را به پارچه دهد.

پارچه ملانژ بیسکویتی از نرمی خاصی برخوردار است و از آن برای دوخت انواع مانتو، کت اسپرت مردانه و… استفاده کرد. این نوع پارچه بسیار محکم و بادوام می باشد.

از پارچه ملانژ برای دوخت لباس های گرم مانند تی شرت، سویی شرت، لباس های ورزشی و… استفاده می کنند و بسته به نوع بافت آن قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

تولیدکنندگان پارچه ملانژ بیسکویتی

تولیدکنندگان پارچه ملانژ بیسکویتی تولید کنندگان پارچه ملانژ بیسکویتی، پارچه ای با کیفیت و دارای استاندارد های لازم را تولید می کنند این نوع پارچه با سطح کیفی بالایی که دارد به یک برند جهانی تبدیل شده است و علاوه بر تامین نیاز بازار داخل به صادرات نیز مبادرت می ورزد.

پارچه ملانژ بیسکویتی در بین دیگر انواع پارچه ها مورد استفاده بیشتر بزازان قرار گرفته است و این نوع پارچه کاملا نخی نیست و در بافت آن از الیاف مختلف مانند پنبه و پلی استر استفاده شده است. به دلیل استفاده کردن از الیاف پلی استر در این نوع پارچه، این پارچه از براقیت خاصی برخوردار است و همین عامل باعث استفاده شدن این پارچه برای دوخت لباس های زنانه و دخترانه شده است.

از پارچه برای مصارف مختلفی استفاده می شود و این اهمیت آن را بیشتر می کند و روز به روز تولید و عرضه آن بیشتر می گردد.

به همین علت ما مفتخر به تولید با کیفیت ترین نوع پارچه برای شما عزیزان هستیم تا شما با ظاهری شیک و اعتماد به نفس بالا لباس خود را انتخاب و بپوشید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت