عمده فروشی پارچه ملانژ مولینه کشی

عمده فروشی پارچه ملانژ مولینه کشی

عمده فروشی پارچه ملانژ مولینه کشی در راستای استقبال زیاد در زمینه استفاده از این نوع پارچه برای تهیه البسه های مختلف بسیار پر رونق است. پارچه ملانژ در گروه پارچه های پر مصرف و پر کاربرد قرار می ‌گیرد و به کمک الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده است و کیفیت آن در نمونه های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

عمده فروشی پارچه ملانژ مولینه کشی

از موارد استفاده انواع پارچه ملانژ بیشتر بدانید

از موارد استفاده انواع پارچه ملانژ بیشتر بدانید اگر تمایل دارید از موارد استفاده انواع پارچه ملانژ بیشتر بدانید. در اولین مرحله با جنس و خصوصیات این محصول آشنا شوید. پارچه ملانژ در واقع مخلوط نا یکنواخت از الیاف طبیعی و مصنوعی است که معمولاً در بین پارچه هایی با قیمت مناسب دسته بندی می شود.

البته پارچه های ملانژ در نمونه های مختلف دارای قیمت های متفاوت هستند و قیمت آنها بسته به ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تعیین می شود و مسلماً در پارچه هایی که از الیاف طبیعی بیشتر استفاده شده باشد، قیمت بیشتری اعلام می شود و برای پارچه هایی که از الیاف مصنوعی بیشتر استفاده شده باشد، قیمت پایین ‌تری اعلام می شود. در هر حال می ‌توان گفت قیمت انواع پارچه ملانژ بسته به کیفیت، لطافت، ظاهر خوب و … مشخص می گردد.

علاوه بر این موضوعات، موارد استفاده از پارچه ملانژ نیز طبق قیمت آن تعیین می ‌شود. از مهمترین موارد استفاده پارچه ملانژ می ‌توان به تهیه انواع لباس های ورزشی، لباس های خانگی و راحتی، انواع گرمکن های زنانه و مردانه، انواع سوشیرت ها و همچنین تهیه شلوار های اسلش اشاره کرد.

پارچه ملانژ دارای انواع مختلفی است که پرفروش ترین آنها شامل پارچه ملانژ پشت تریکو، پارچه ملانژ بالاکر، پارچه ملانژ کجراه، پارچه اسپان ملانژ، پارچه ویسکوز ملانژ و…. می باشد و استفاده از آن ها برای تهیه محصولات مختلف دیده می شود.

پخش عمده پارچه ملانژ مولینه رنگی

پخش عمده پارچه ملانژ مولینه رنگی پخش پارچه ملانژ رنگی مولینه به صورت عمده در قیمت‌ های خیلی مناسب ‌تر انجام می ‌شود. پارچه ملانژ  با توجه به لطافت و نرمی که  دارد موارد کاربردی آن نسبت به دیگر پارچه ها بسیار بیشتر است و این نوع پارچه در نمونه های ساده و طرح دار تولید می‌ شوند و می ‌توانند مورد سلیقه افراد مختلف قرار بگیرند.

در راستای این موضوع پخش عمده این نوع پارچه ها برای تولیدی های بسیار بزرگ مقرون به صرفه تر است. پارچه ‌های ملانژ در عمده فروشی به صورت کیلویی یا طاقه ای معرفی می شوند که قیمت آنها در این دو مورد با دیگر متفاوت است. به نوعی که در فروش کیلویی قیمت ارزان تری اعلام می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت