عمده فروشی پارچه نخ پنبه تیپ لاکرا

عمده فروشی پارچه نخ پنبه تیپ لاکرا

یکی از پارچه هایی که این روزها در زندگی ما انسان ها نقش عمده ای ایفا کرده و بسیاری از لباسهای ما توسط آن دوخته می شود، پارچه لاکرا می باشد که به سبب دارا بودن خاصیش کشسانی، در تولید انواع بی شماری از لباسها به کار می رود. ما در این سایت اینترنتی به عنوان عمده فروشی پارچه پنبه تیپ لاکرا که دارای نخ های بسیار قدرتمند و بادوام می باشد در خدمت مشتریان عزیز بوده و بهترین را در دسترس آنها قرار می دهیم.

 عمده فروشی پارچه نخ پنبه تیپ لاکرا

هر آنچه از پارچه های لاکرا دار باید بدانید

هر آنچه از پارچه های لاکرا دار باید بدانید لاکرا در معنای لغوی خویش، گسترش یابنده نام دارد و این موضوع به سبب خاصیت کشسانی فوق العاده ای است که این پارچه از آن برخوردار می باشد. در واقع می توان گفت الیاف آن حدود ۵ برابر اندازه واقعی خود کش می آیند و دوباره به حالت قبلی بازمی گردند و این موضوع هیچ گونه آسیبی به ساختار آن وارد نمی کند؛ به همین سبب است که بسیاری از لباسهای ورزشی و شلوارهای مختلف را با استفاده از این پارچه زیبا و بادوام دوخته و به بازار ارائه می نمایند.
از جمله مهمترین ویژگی هایی که می توان برای این پارچه ذکر کرد عبارتند از:

  • به سبب اینکه در آن مقداری الیاف پلاستیکی نیز وجود دارد، این پارچه حالت کشسانی پیدا کرده و حتی پس از شستشو هیچ تغییری نکرده و دوباره به حالت قبلی خود بازمی گردد.
  • وجود الیاف لاکرا در ساختار پارچه، به آن دوام و استقامت بسیار زیادی می بخشد.
  • لاکرا به سبب اینکه به لباس حالت انعطاف پذیری بالایی می دهد، برای تولید لباسهای ورزشی مانند ایروبیک، بهترین انتخاب به شمار می رود.
  • به علت دارا بودن حالت استرج، در صنعت مد و پوشاک کاربرد زیادی داشته و توسط آن لباسهای مدرن و جدیدی تولید می شود.

تولید انواع پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

تولید انواع پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا در کشورمان کارخانجات متعددی وجود دارند که با استفاده از الیاف بسیار مستحکم و بادوام، اقدام به تولید پارچه نخ پنبه نموده و در برخی از مواقع در ساختار آن از الیاف مصنوعی نیز بهره برده اند که در نهایت محصولی به نام پارچه ویسکوز لاکرا تولید و روانه بازار شده است.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که شلوارهایی که با استفاده از این پارچه تولید می شوند، به هیچ عنوان سر زانوی آنها سفید نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهد، چرا که این پارچه از خاصیت کشسانی بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و در هنگام نشستن و برخاستن و حتی انجام عملیات ورزشی، هیچگونه آسیبی به ساختار اصلی آن وارد نمی شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت