عمده فروشی پارچه ویسکوز فلامنت ورزشی

عمده فروشی پارچه ویسکوز فلامنت ورزشی

در سال های اخیر با ورود تکنولوژی های جدید به صنعت نساجی کشور انواع مختلف پارچه تولید و وارد بازار شده است. عمده فروشی پارچه ویسکوز فلامنت ورزشی اقدام به عرضه این پارچه برای تولیدی ها و کارگاه های لباس نموده است. آیا با فرآیند تولید انواع پارچه های ویسکوز آشنایی دارید و می دانید که فروش پارچه ویسکوز عمده در کجا صورت می گیرد؟عمده فروشی پارچه ویسکوز فلامنت ورزشی

آشنایی با فرآیند تولید پارچه های ویسکوز

آشنایی با فرآیند تولید پارچه های ویسکوز

پارچه های ویسکوز از ماده ای به نام ویسکوز که نوعی الیاف گیاهی است به دست می آید. تولید ویسکوز به سال ۱۹۰۰ میلادی بر می گردد که در آن زمان تنها الیاف ویسکوز در پارچه به کار می رفت اما با گسترش صنایع پتروشیمی علاوه بر آن از الیاف مصنوعی نیز در تولید پارچه ویسکوز استفاده می شد.

ویسکوز در واقعی از خمیری تشکیل شده از مولکول های با زنجیره طولانی می باشد که در محلول اگزانتات قرار گرفته و با استفاده از روش خاصی رقیق می گردد تا بتوان به آن شکل داد. سپس این خمیر رقیق شده با عبور از دستگاهی به نام spinneret به صورت رشته ای و الیاف در می آیند که تحت فرآیند کشش قرار گرفته و بنابراین می توانند برای تولید پارچه ویسکوز مورد استفاده قرار گیرند.

امروزه علاوه بر الیاف ویسکوز از پنبه، لاکرا، پلی استر، پشم و تریکو در تولید پارچه ویسکوز به صورت ترکیبی با الیاف ویسکوز استفاده می شود تا علاوه بر استحکام باعث افزایش ماندگاری این پارچه شود.

با به کار بردن الیاف تریکو و لاکرا در تولید این پارچه ها می توان انواع مختلفی از پارچه را تولید کرد. دستگاه های نساجی الیاف ویسکوز را به صورت یکی در میان با سایر الیاف مانند پنبه در ساختار تار و پودی آن قرار می دهند تا بافت پارچه یکنواخت و یک دست باشد.

فروش عمده پارچه تریکو ویسکوز لاکرا

فروش عمده پارچه تریکو ویسکوز لاکرا

فروشگاه های عرضه انواع پارچه، تولیدی های بزرگ و کوچک لباس و صادر کنندگان انواع پارچه ایرانی می توانند پارچه ویسکوز لاکرا را برای تولید محصولات و یا صادرات آن تهیه نمایند. 

فروش  پارچه تریکو ویسکوز لاکرا به صورت عمده انجام می شود و شما می توانید مسئول فروش ما تماس بگیرید و ضمن اطلاع از انواع پارچه های ویسکوز، نوع پارچه مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروش محصولات ما به صورت عمده بوده و به همین خاطر سعی کرده ایم با نازل ترین قیمت آن را در اختیار خریداران قرار دهیم.

همچنین ما از نظر ارسال برای هر نقطه ای از ایران محدودیت نداشته و در کوتاه ترین زمان آن را به دست شما می رسانیم.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت