عمده فروشی پارچه ویسکوز فلامنت

عمده فروشی پارچه ویسکوز فلامنت

عمده فروشی پارچه ویسکوز فلامنت از فروش این محصول سود بسیار خوبی می برد، چرا که امروزه این پارچه به دلیل کاربرد و استفاده فراوان دارای مشتری زیادی است. بسیاری از متقاضیان، خرید پارچه ویسکوز عمده را ترجیح می دهند، زیرا قیمت ارزان تر بوده و هزینه کمتری می پردازند همچنین فروشنده نیز سریع تر کالای خود را به فروش می رساند. این پارچه برای دوختن انواع پوشاک زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.

 عمده فروشی پارچه ویسکوز فلامنت

تاریخچه تولید پارچه ویسکوز

تاریخچه تولید پارچه ویسکوز تاریخچه تولید پارچه ویسکوز به قرن های پیش بر می گردد که در بریتانیا برای اولین بار این پارچه با استفاده از سلولز استخراج شده از خمیر چوب تولید شد و امروزه در سطح وسیعی در کشورهای مختلف جهان از جمله چین، هند و ایران و … با بهترین کیفیت تولید و ارائه می شود. در حال حاضر انواع پارچه ویسکوز در کارخانه نساجی با استفاده از متریال درجه یک به وسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن با بهره‌گیری از نیروی مجرب در رنگ های زیبا و جذاب طراحی و تولید می شود.

پارچه ویسکوز براقیت و درخشندگی بسیار خوبی داشته و به دلیل سبک و خنک بودن همچنین قدرت بالا در جذب رطوبت استفاده زیادی در دوخت انواع لباس های تابستانی زنانه و مردانه دارد‌. این پارچه از جنس نرم و بسیار لطیفی برخوردار است. از پارچه ویسکوز برای دوخت انواع رومیزی، روتختی، پرده و انواع شلوار مردانه نیز استفاده می کنند.

پخش عمده پارچه ویسکوز پلی استر

پخش عمده پارچه ویسکوز پلی استر پخش پارچه ویسکوز پلی استر به صورت عمده با بهترین کیفیت و قیمت مناسب توسط این سایت انجام می شود. با تماس با کارشناسان واحد فروش از نحوه سفارش و قیمت محصول اطلاعات لازم را به دست آورده و از راهنمایی آنها برای خریدی آسان تر بهره مند می شوید. با خرید غیر حضوری از این مرکز در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صرفه جویی شده و کالا به محل مورد نظر شما ارسال می شود. همان طور که می دانید در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است.

در حال حاضر به دلیل کارایی مطلوب و کیفیت بالایی که این پارچه دارد، بسیاری از تولیدی های بزرگ پوشاک از خریداران عمده پارچه ویسکوز بودن و از آن برای دوخت انواع لباس بهره می برند. این تولیدی ها انواع این پارچه را با رنگهای متنوع و در نمونه های ساده و طرح دار تهیه می کنند و با بهره وری از خیاطان مجرب لباس های شیک و زیبا را طراحی و ارائه می کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت