عمده فروشی پارچه پنبه تیپ لاکرا ارزان

عمده فروشی پارچه پنبه تیپ لاکرا ارزان

صنعت نساجی ایران در سال های اخیر به علت اهتمام به تولید داخلی توانسته است انواع بسیار مختلفی پارچه را روانه بازار کند. پارچه پنبه تیپ لاکرا یکی از مناسب ترین این پارچه ها برای دوخت لباس است. الیاف پنبه یکی از بهترین الیاف برای تولید پارچه های راحت و زیبا هستند. عمده فروش این پارچه آن را با قیمت ارزان در معرض فروش قرار داده است. آیا با محاسن این نوع پارچه آشنایی دارید و می دانید چگونه می توان با عمده فروش آن تماس برقرار کرد؟

عمده فروشی پارچه پنبه تیپ لاکرا ارزان

مزایای استفاده از پارچه های پنبه لاکرا

مزایای استفاده از پارچه های پنبه لاکرا

در تولید پارچه پنبه لاکرا از دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده شده است. این مساله باعث شده است که این نوع پارچه از مزایای هر دو نوع الیاف استفاده کند. پارچه پنبه لاکرا به دلیل داشتن الیاف طبیعی پنبه میزان تبادل هوا بین بدن و خارج را به میزان قابل توجهی بالا برده است و به همین دلیل جز پارچه های نسبتا خنک به شمار می رود.

از طرف دیگر استفاده از الیاف مصنوعی باعث شده است که این پارچه دارای خاصیت کشسانی ویژه ای باشد و به همین دلیل بتوان برای دوخت محصولات و لباس های متنوع تری نسبت به پارچه کاملا بافته شده از الیاف طبیعی از آن استفاده کرد. این الیاف قابلیت کششی این پارچه را به حداقل ۱٫۵ تا ۲ برابر رسانده اند و گزینه مناسبی برای دوخت انواع  لباس نه تنها برای زنان بلکه آقایان نیز هستند.

یکی دیگر از مزایای این پارچه قیمت پایین تر آن نسبت به پارچه های ولید شده از الیاف طبیعی است و همین مساله کاربرد آنها را بیشتر نموده است.

پارچه های پنبه لاکرا از نظر خواص و ویژگی ها شباهت بسیار زیادی با پارچه ویسکوز پنبه دارند با این تفاوت که نوع لاکرا دارای خواص کشسانی بیشتری نسبت به ویسکوز  است.

این پارچه میزان اتو پذیری مناسبی دارد و به علت ترکیب الیاف لاکرا در این پارچه احتمال آب رفتن آنها بسیار کم می باشد.

تولید پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

 تولید پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

با توجه به گران بودن پارچه های بافته شده از الیاف مصنوعی، این نوع پارچه می تواند گزینه مناسبی برای دوخت لباس هایی باشد که هم از خواص و مزایای الیاف طبیعی بهره می برد و هم این که قیمت پایینی دارد. بنابراین تولید پارچه ویسکوز پنبه لاکرا توانسته است نیاز به چنین پارچه ای را به خوبی برآورده کند.

فروشندگان انواع پارچه و کسانی که به تولید و دوخت لباس در کارگاه های تولید مشغول هستند به این نوع پارچه برای عرضه به مشتریان و یا برای تهیه لباس نیاز دارند.

برای خرید این پارچه با عمده فروشی ما تماس بگیرید و پس از کسب اطلاع از انواع پارچه موجود سفارش خود را به مسئول فروش ما ابلاغ کنید.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ عمده فروشی پارچه پنبه تیپ لاکرا ارزان

  1. م.ظ گفت:

    لطفا قیمت و طرح و نوع جنس پارچه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت