عمده فروش پارچه فلامنت مشکی لاکرا

عمده فروش پارچه فلامنت مشکی لاکرا

پارچه فلامنت، از الیاف مصنوعی می باشد که در طبیعت موجود نمی باشد، این محصول کاربرد های بسیار زیادی دارد.

پارچه فلامنت لاکرا، از انواع پارچه فلامنت می باشد که؛ به منظور تهیه لباس از این پارچه استفاده می شود.

این محصول در بسیاری از کارخانه ها در کشور تولید می شود. عمده فروش پارچه فلامنت مشکی لاکرا محصولات خود را با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار می دهد.

عمده فروش پارچه فلامنت مشکی لاکرا

کاربرد متنوع انواع پارچه فلامنت

کاربرد متنوع انواع پارچه فلامنت

پارچه فلامنت از پارچه های پر کاربرد در کشور می باشد که؛ در تولید لباس جایگاه ویژه ای دارد. پارچه فلامنت کاربرد های بسیار زیادی دارد از جمله:

۱- از این محصول در بخش های مختلف بیمارستان از جمله: روتختی بیمارستان، لباس بیماران زیرا این پارچه قیمت مناسبی دارد و برای لباس های بیمارستان که یکبار مصرف می باشند مناسب است، خرجکار لباس. این محصول هم به صورت طرح دار و بدون طرح در رنگ های صورتی، سبز و آبی یا به صورت پارچه های چهار خانه در بیمارستان استفاده می شود.

۲- این پارچه برای چاپ طرح های بسیار زیبا و جذاب مورد استفاده قرار می گیرد، طرح های چاپ شده بر روی این محصول بسیار زیبا و دقیق می باشند زیرا رنگ را به خوبی در خود جذب می کند.

۳- پارچه فلامنت برای تهیه لباس های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه فلامنت ورزشی انواع مختلفی دارد که هر کدام از این پارچه ها در لباس های ورزشی خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

۴- از این محصول برای دوخت پرده های بسیار زیبا نیز استفاده می شود. این پارچه در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد، به این پارچه، پارچه فلامنت پنبه ای می گویند.

پارچه فلامنت لاکرا از انواع پارچه می باشد که؛ خاصیت کشسانی بالایی دارد و بسیار نرم و لطیف می باشد و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. این محصول دچار سایش و پرز شدن نمی شود و کاربرد های بسیاری دارد.

سایت خرید پارچه فلامنت پنبه ای لاکرا

سایت خرید پارچه فلامنت پنبه ای لاکرا

پارچه فلامنت پنبه ای لاکرا، از پارچه های پر تولید در کشور می باشد که؛ در کارخانه های بسیاری با برند های مختلف تولید می شود. این محصول علاوه بر توزیع در نقاط مختلف کشور به بسیاری از کشور های جهان نیز صادر می شود.

این محصول از سایر پارچه ها قیمت مناسب تر و ارزان تری دارد. برای خرید پارچه فلامنت می توانیم به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنیم و محصول خود را تهیه کنیم. خرید از فروشگاه های اینترتی معتبر موجب می شود، واسطه ها حذف گردند و محصول با قیمت مناسبی در اختیار مردم قرار گیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت