عمده فروش پارچه ملانژ لاکرا

عمده فروش پارچه ملانژ لاکرا

امروزه برندهای گوناگونی از انواع پارچه در بازار وجود دارد که پارچه ملانژ لاکرا یکی از معروف ‌ترین این برندها در بازار است. خریداران عمده این پارچه برای خریدی آسان میتوانند به عمده‌ فروش پارچه ملانژ لاکرا که در سراسر کشور به‌ فراوانی وجود دارد مراجعه کنند. مراکز عمده‌ فروش پارچه ملانژ لاکرا، ارائه‌ دهنده انواع این پارچه باکیفیت بالا و مرغوبیت هست.
مراکز عمده‌ فروش این پارچه به‌ خوبی میدانند که یکی از رمزهای موفقیت در زمینه فروش انواع پارچه، عرضه آن پارچه در رنگ بندی های بسیار متنوع و گوناگون است.
باید بدانیم که مراکز تولید و عرضه این پارچه در شهرهای باستانی و صنعتی همچون اصفهان، تهران، قم و مشهد قرار دارند و بازارهای این شهرها یکی از مراکز عمده‌ فروش این پارچه است، چرا که این شهرها جزء شهرهای توریستی بزرگ در سراسر دنیا هستند.

بررسی جنس انواع پارچه ملانژ

بررسی جنس انواع پارچه ملانژ

پارچه یکی از مهم ترین نیازهای انسان از زمان تولد تا هنگام مرگ است، پارچه ملانژ به‌ ویژه نوع لاکرا یکی از مرغوب ‌ترین و باکیفیت ‌ترین انواع پارچه‌های موجود در بازار است.تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا خصوصیات و جنس انواع پارچه‌های ملانژ را بررسی کنیم و به شما بهترین جنس پارچه ملانژ را معرفی کنیم.
پارچه های ملانژ به‌ خاطر استفاده از نخ های مختلف در تولید خود که شامل نخ های لاکرا، اسپان، فیلامنت، ویسکوز و ترویرا است، مدل های مختلفی را نیز تولید میکند که شامل پارچه ‌های گوناگونی است که هر کدام ویژگی های گوناگونی را دارند. در زیر انواع این پارچه ها را به همراه جنس و خصوصیات آنها توضیح میدهیم.
۱_ پارچه دورس ویسکوز ملانژ: این پارچه که از ترکیب نخ ویسکوز با نخ ملانژ تولید میشود، یکی از نمونه های پارچه ملانژ است که خاصیت پنبه ای را به پارچه میدهد و باعث نرمی و لطافت پارچه میشود
۲_پ ارچه ویسکوز با لاکرا: در تولید این جنس از پارچه علاوه‌ بر نخ ملانژ و ویسکوز از نخ لاکرا هم استفاده میشود که خاصیت کشسانی را به پارچه میدهد و باعث افزایش کیفیت پارچه های تولیدی میشود.
۳_ پارچه اسپان ملانژ با لاکرا: این محصول از ترکیب نخ پلی استر با نخ ملانژ و لاکرا تولید میشود که حضور این سه نخ در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن خاصیت منحصر به‌ فرد کشی میشود.
۴_ پارچه دورس ترویرا پشت ملانژ: این محصول را با نخ ملانژ و فیلامنت تولید میکنند. این محصول دو رو است و پشت آن از نخ ترویرا ساخته میشود که این خاصیت باعث ضخامت بیشتر این پارچه نسبت‌ به نمونه های دیگر پارچه میشود.

میزان لطافت پارچه ملانژ لاکرا

میزان لطافت پارچه ملانژ لاکرا

این پارچه یکی از مرغوب‌ ترین و باکیفیت‌ ترین انواع پارچه ‌های ملانژ در بازار است که نرمی و لطافت فوق ‌العاده زیادی را دارد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی ‌ها و خصوصیات انواع پارچه ‌های ملانژ که آنها را بسیار نرم و لطیف کرده آشنا کنیم.
این پارچه از ترکیب الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر تشکیل‌ شده است و هر چه که درصد پنبه موجود در یک پارچه بیشتر باشد، آن پارچه مرغوب تر و از کیفیت و کارایی بیشتری برخوردار است. از آنجایی که بیشتر الیاف تشکیل دهنده را پنبه تشکیل میدهد، این پارچه نرمی و لطافت فوق ‌العاده‌ای را دارد، به‌ طوری‌ که شما با لمس این پارچه متوجه‌ این میزان نرمی و لطافت خواهید شد.

همه چیز درباره جنس پارچه ملانژ لاکرا

همه چیز درباره جنس پارچه ملانژ لاکرا

پارچه یکی از ضروری‌ترین محصولات مورد استفاده انسان است که امروزه برندهای گوناگونی از انواع پارچه در بازار وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین آنها پارچه ملانژ لاکرا است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا جنس این پارچه و الیاف تشکیل دهنده آن و خواص بی‌نظیری که این جنس از الیاف به پارچه و لباس شما می‌دهد را برایتان توضیح بدهیم.
پارچه تریکو ملانژ لاکرا از الیاف طبیعی پنبه و لاکرا ساخته شده است که الیاف پنبه به ‌علت طبیعی بودن، در درون خود منافذ یا منفذهایی را دارد که این مورد سبب خروج گرما از بدن فرد و ایجاد عایق حرارتی در بافت پارچه خواهد شد.
این پارچه به ‌خاطر جنس مرغوب و باکیفیت خود دارای خاصیت ضدحساسیت و ضدآلرژی بودن است. همچنین این پارچه‌ ها خاصیت شست ‌و شوی آسان را داشته و به ‌علت رنگ ‌پذیری بی ‌نظیر این الیاف با شست ‌و شو های مکرر دچار تغییر رنگ نمیشوند و رنگ آنها ثابت باقی میماند. گفتنی است که پارچه ‌های لاکرا خاصیت کشسانی فوق ‌العاده ‌ای را به پارچه‌ میدهند.

عرضه بی واسطه پارچه ملانژ لاکرا

عرضه بی واسطه این منسوج

تولیدکنندگان پارچه ملانژ لاکرا این محصول را پس‌ از تولید در کارخانه و قیمت گذاری توسط مدیر عامل وقت، به روش مستقیم و بدون واسطه به مراکز عرضه این کالا انتقال میدهند. عرضه مستقیم و بدون واسطه خیلی بهتر از عرضه غیرمستقیم است، چون در این روش دست دلالان و واسطه‌ها از بازار خرید و فروش پارچه کوتاه میشود. لازم است بدانیم که این واسطه‌ ها همواره باعث متغیر شدن قیمت انواع پارچه ‌ها میشوند.
سایت اینترنتی شرکت نساجی دیبا بافت نگاری قم یا همان دیبافت، یکی از مراکز عرضه انواع پارچه ‌های ملانژ لاکرا در طرح و رنگ های متنوع است که همواره مرغوب ‌ترین پارچه ‌ها را با قیمت هایی ارزان ‌تر از نرخ بازار و مقرون ‌به صرفه به خریداران خود عرضه میکند.
فروش اینترنتی محصولات درواقع به منزله پل ارتباطی میان خریدار و تولیدکننده است و مزایای زیادی را دارد که علاوه‌ بر خریداران به نفع فروشندگان و تولیدکنندگان نیز است که در زیر به آنها اشاره میکنیم:
۱_ افزایش حجم فروش و عرضه محصولات به نقاط مختلف کشور
۲_ امکان عقد قرارداد با مراکز دولتی مانند بیمارستان ها جهت تامین پارچه لازم برای آنها
۳- امکان ارتباط مستقیم با شرکت های صادرکننده پارچه ‌های تریکو و کسب سود بالا
۴_ جذب مشتریان عمده از نقاط مختلف، افزایش فروش و کسب سهم بیشتر بازار نسبت به رقبا و واردکنندگان پارچه.

لینک کوتاه:

3 فکر در مورد “ عمده فروش پارچه ملانژ لاکرا

  1. دولت ابادی گفت:

    مسلما نمی توان ادعا کرد که کسی از تریکو استفاده نمی کند . حتی عمده جوراب ها و لباس های زیر از این نوع پارچه ها تولید می گردد

  2. دنیا ازاده منش گفت:

    چون در این روش دست دلالان و واسطه‌ها از بازار خرید و فروش پارچه کوتاه میشود. لازم است بدانیم که این واسطه‌ ها همواره باعث متغیر شدن قیمت انواع پارچه ‌ها میشوند.

  3. قادری گفت:

    چون در این روش دست دلالان و واسطه‌ها از بازار خرید و فروش پارچه کوتاه میشود. لازم است بدانیم که این واسطه‌ ها همواره باعث متغیر شدن قیمت انواع پارچه ‌ها میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت