عمده فروش پارچه گردباف کشی کیلویی

عمده فروش پارچه گردباف کشی کیلویی

در حال حاضر فروش پارچه گردباف کشی به صورت کیلویی به روش عمده در بازار با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب انجام می گیرد که از جمله پارچه های تولید شده در کشور محسوب می شوند که دارای ویژگی های خاص و نیز کاربرد فراوان می باشد که در نوع خود منحصر به فرد و دارای طرفداران زیادی است.

عمده فروش پارچه گردباف کشی کیلویی

آیا پارچه گردباف همان تریکو است؟

آیا پارچه گردباف همان تریکو است؟

امروزه کارخانه تولید پارچه گردباف در اکثر شهرهای ایران از جمله یزد، اصفهان، کرمان و دیگر شهرها از رونق تولید زیادی برخوردار می باشد که پارچه گردباف یزد، همان پارچه های تریکو می باشد که از پارچه های حلقوی تاری و پودی به صورت گردباف تخت تولید و نیز روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند.

همچنین در پارچه تریکو بافت به صورت عمودی انجام می شود و نیز در رفتگی در این نوع پارچه کمتر می باشد، دارای ظرافت و لطافت بالایی است، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد، از این نوع پارچه با خصوصیات عالی و مرغوب در تولید و دوخت انواع لباس زیر، شنا، جوراب و غیره استفاده می کنند که دارای انعطاف پذیری و راحتی زیادی می باشد.همچنین جنس این نوع پارچه از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک مانند: نخ های پنبه، ویسکوز، فلامنت، پلی استر و غیره می باشد که به صورت تکی یا ترکیبی در تولید پارچه به کار رفته که از لحاظ قیمت بسیار حائز اهمیت می باشد.

این نوع محصولات عمده از پرفروش ترین محصولات در بازار محسوب می شوند که در طرح ها و رنگ های شاد و جذاب بوده و نیز دارای کاربد زیاد در نوع خود می باشد و همچنین به صورت کیلویی و به صورت عمده و خرده به فروش می رسند.

یکی از انواع پارچه های تریکو پارچه تریکو کشی است که دارای خاصیت کشسانی و ویژگی های خاص خود می باشد که به صورت یک لا و دو لا، مناسب دوخت انواع لباس های نوزاد، تابستانه، زمستانه، ضد چروک، راحت و نرم، ضخیم و محکم، دارای رنگ ثابت و بدون آبگرفتگی می باشد.

در بافت پارچه تریکو کشی از الیاف ویسکوز، لاکرا و پلی استر و غیره استفاده می شود که مشتریان خاص خود را دارا می باشد.

کارخانه تولید پارچه گردباف کشی یزد

کارخانه تولید پارچه گردباف کشی یزد

کارخانه تولید بافت گردباف یزد از جمله کارخانه های معروف و مشهور در سطح دنیا به شمار می آید که توانسته این نوع محصول عمده صادراتی را با توجه به دستگاه های مدرن امروزی با بهره گیری از نیروی متخصص و نیروی انسانی ماهر با کیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده روانه بازارهای هدف نماید که از اهمیت تولیدی و اقتصادی فراوانی برای کشور برخوردار می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت