فروشنده عمده پارچه نخی پنبه ای لاکرا

فروشنده عمده پارچه نخی پنبه ای لاکرا

پارچه نخی لاکرا با ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه شده و فروشنده عمده آن را به صورت طاقه ای به مشتریان عرضه می دارد. یکی از مشخصات کلی پارچه لاکرا، خاصیت کشسان بودن آن است که به همین جهت برای تهیه بسیاری از انواع پوشاک مانند تی شرت و جوراب به کار می روند.

فروشنده عمده پارچه نخی پنبه ای لاکرا

پارچه های لاکرادار را بهتر بشناسید

پارچه های لاکرادار را بهتر بشناسید پارچه ها یکی از پر کاربردترین مصنوعات ساخته دست بشر است که از آن برای پوشش استفاده می شود. در این زمینه منسوجات بسیار متنوعی تهیه شده اند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد.

مثلا از پارچه اسپندکس یا لاکرا می توان به عنوان نوعی پارچه با خاصیت کشسانی و دوام بالا اشاره نمود که از تنوع رنگ بالایی نیز برخوردار است. ویژگی کشی بودن لاکرا قابلیت تا پنج برابر را به آن می بخشد و به این منظور کاربرد زیادی دارد.

لاکرا در سال ۱۹۵۸ توسط فردی آمریکایی تولید و سپس در کارخانجات نساجی به کار برده شد. از این نوع پارچه جهت تهیه انواع لباس های زیر استفاده می شود:

  • تولید لباس های ورزشی مانند جوراب، کمربند، ساق پوش
  • صنعت پزشکی مانند تولید انواع باند های کشی مخصوص ارتوپدی
  • لباس قایقرانی، مایو، شلوار تنگ و شلوار های چسبان

در تولید لاکرا ممکن است تنها از الیاف طبیعی مانند نخ پنبه و نظایر آن استفاده شده باشد یا این که الیاف مصنوعی تشکیل دهنده آن باشد. گاهی اوقات نیز ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی برای تهیه پارچه لاکرا به کار می رود. 

الیاف پنبه و لاکرا در ترکیب با یکدیگر خصوصیتی در پارچه ایجاد می کنند که ضمن نرمی و لطافت خاص، قابل ارتجاع نیز می باشد. خاصیت کشی بودن پارچه به آن قابلیت تولید انواع لباس های راحتی را بخشیده و به همین دلیل امروزه از این نوع پارچه ها استفاده های زیادی جهت تهیه لباس ورزشی راحتی می شود.

خرید انواع پارچه تریکو نخی لاکرا

خرید انواع پارچه تریکو نخی لاکرا پارچه لاکرا نوعی تریکوی نخی به شمار می آید که دارای درصدی از نخ پنبه و لاکراست. تولیدی های لباس برای بهره گیری از این پارچه آن را به صورت عمده و طاقه ای خریداری می کنند.

خرید پارچه نخی لاکرا با هدف تولید لباس های مختلف بچه گانه و زنانه و مردانه صورت گرفته و بخشی از آن در صنعت تولید تجهیزات پزشکی مانند انواع باند های کشی مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه تریکو نخی لاکرا در رنگ های متنوع تیره و روشن در انواع طرح دار و ساده تولید شده که هر کدام آن مشتریان خاص خود را داشته و با هدف تولید البسه گوناگون خریداری می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت