فروشنده عمده پارچه ویسکوز پنبه لاکرا

فروشنده عمده پارچه ویسکوز پنبه لاکرا

پارچه ویسکوز لاکرا از جمله بهترین پارچه های موجود در بازار شناخته می شود که به دلیل بافت آن برای دوختن لباس های مختلف استفاده می شود. این محصول بسیار نرم است و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشند به همین خاطر دارای خریداران و مشتریان زیادی در سطح کشور می باشد. افرادی که خواستار خرید عمده هستند می توانند از طریق فروشنده عمده این محصول به صورت حضوری و غیرحضوری خریدشان را انجام دهند. 

فروشنده عمده پارچه ویسکوز پنبه لاکرا

نکاتی برای شستشوی پارچه ویسکوز

نکاتی برای شستشوی پارچه ویسکوز

از جمله اصول مهم نگهداری از انواع مختلف پارچه ویسکوز و… برای مدت طولانی شستشوی درست آن است چون این پارچه در عین حال که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است در صورتی که شستن آن به درستی انجام نشود در مدت زمان کوتاهی خراب می شود. در هنگام شستشوی این محصول می توانید با توجه به نکات زیر که در این زمینه بسیار مفید و موثر می باشد برای شستن اقدام نمایید.

مشورت با فروشنده در خصوص شستن پارچه

الیافی که برای درست کردن پارچه ویسکوز استفاده شده ممکن است به دلیل پیچ و تاب خوردن در حین شستن لباس به راحتی آسیب ببیند به همین خاطر لازم است در هنگام خرید و قبل از شستن پارچه با فروشنده که دارای تجریه کافی در این زمینه می باشد مشورت نمایید. 

شستشو به روش دستی

شستن پارچه ویسکوز با استفاده از دست نسبت شستشوی آن با ماشین لباسشویی به دلیل حساس بودن پارچه بهتر می باشد علت آن این امر است که این پارچه در هنگام خیس بودن رطوبت بسیار زیادی را به خود جذب کرده و بسیار آسیب پذیر می شود. برای شستشوی پارچه بدین سبک می توانید درون محلی که قرار است شستشوی پارچه را انجام دهید مقداری آب و پودر شوینده را ریخته و سپس به آرامی طوری که پارچه پیچ و تاب نخورد عمل شستشو و همچنین آبکشی آن را انجام دهید. 

شستشو با ماشین لباسشویی

انواع مختلف پارچه ویسکوز در بازار وجود دارد که برخی از آنها را می توان به راحتی با استفاده از ماشین لباسشویی نیز شستشو داد. خریداران می توانتد در زمینه شستشوی پارچه با ماشین اطلاعات کافی از فروشنده کسب نمایند. لازم به ذکر است بدانید در هنگام شستشو با ماشین لازم است از ریختن لباس هایی که ویسکوز نیستند و زبر و خشن می باشند خودداری نمایید. 

مرکز فروش پارچه تریکو ویسکوز لاکرا

مرکز فروش پارچه تریکو ویسکوز لاکرا

انواع مختلف پارچه تریکو ویسکوز لاکرا بعد از تولید در شرکت های تولیدکننده آن توسط مراکز فروش پارچه به صورت مستقیم و غیر مستقیم به خریداران ارائه می شود. افرادی که متقاصی خرید این محصول به شکل عمده هستند می توانند از طریق این مرکز فروش پارچه ویسکوز برای خرید انواع مختلف این محصول با قیمت مناسب اقدام نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت