فروشگاه انواع پارچه ویسکوز لاکرا کبریتی

فروشگاه انواع پارچه ویسکوز لاکرا کبریتی

جای بسی خوشحالی ست که در کشور ما، بسیاری از فروشگاه ها از جمله سایت اینترنتی ما در فروش انواع پارچه ویسکوز کبریتی به طور فراگیر فعالیت می‌کنند. فروشگاه انواع پارچه لاکرا، بهترین محصولات خود را به بازار عرضه می کند. 

 فروشگاه انواع پارچه ویسکوز لاکرا کبریتی

از مشخصات پارچه ویسکوز چه می دانید؟

از مشخصات پارچه ویسکوز چه می دانید؟ پارچه ویسکوز یکی از انواع پارچه ها می باشد که نسبت به پارچه های دیگر تفاوت ها و شباهت هایی دارد. در همه ی گیاهان نوعی مواد شیمیایی وجود دارد که شکل آن بسیار غلیظ است و به آن سلولز نیز گفته می شود و ویسکوز از همین ماده شیمیایی تولید می شود. 
از مهم ترین مشخصات پارچه ویسکوز، جذب بسیار بالای رطوبت در آن است. این پارچه به حدی جذب رطوبت دارد که گاهی اوقات حدودا ۶۰ درصد بیشتر از پنبه است. جذب رطوبت بالا در این محصول باعث کاهش عمر و از بین رفتن استحکام آن می شود. این نوع پارچه دارای حالت ارتجاعی و کشسانی کمی می باشد که همین عامل باعث می شود حالت لخت و مرتب خود را حفظ نکند و سریع چروک شود. 
از دیگر ویژگی های پارچه ویسکوز می توان به قابلیت بالای آن در پذیرش انواع رنگ های زیبا و جذاب اشاره کرد. این نوع پارچه تاثیر زیادی در کاهش دمای بدن و خنک نگه داشتن آن دارد، به حدی که می توان گفت تاثیر خنک کنندگی آن از ابریشم طبیعی بسیار بیشتر است. عدم تولید انرژی الکتریسیته از دیگر مشخصات این محصول می باشد که همین عامل باعث محبوبیت آن در بین خریداران و مشتریان شده است. این پارچه نسبت به پارچه های دیگر درخشان تر و براق تر نیز می باشد که این ویژگی با قرار گرفتن در آب گرم به مرور زمان کاهش پیدا می کند. 

مرکز خرید پارچه ویسکوز ریون کبریتی

مرکز خرید پارچه ویسکوز ریون کبریتی خوشبختانه در کشور ایران معتبرترین و بزرگ ترین مراکز خرید پارچه ویسکوز ریون به طور عمده و گسترده فعالیت می کنند. در این مرکز خرید مرغوب ترین و جذاب ترین پارچه های ریون کبریتی نیز به فروش می رسد که زیبایی فوق العاده ی این پارچه باعث محبوبیت زیاد آن در بین خریداران شده است. از مهم ترین اهداف این مرکز خرید، عرضه ی بهترین و اصل ترین پارچه ریون به متقاضیان می باشد. 
قیمت فروش پارچه ویسکوز ریون به پارامترهای مختلفی اعم از: کیفیت، جنس، نوع مصرف و کاربرد، طرح و مدل، رنگ بندی، خرید عمده و تکی، روش خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم، میزان ضخامت و ظرافت و… بستگی دارد. در کل می توان گفت که بهای خرید عمده نسبت به بهای خرید تکی بسیار ارزان تر و مناسب تر است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت