فروشگاه انواع پارچه ویسکوز نخی گلدار

فروشگاه انواع پارچه ویسکوز نخی گلدار

انواع پارچه ویسکوز گلدار نخی انتخاب مناسبی جهت دوخت لباس های تابستانی هستند. در مورد چگونگی تهیه این محصولات و الیاف بکار رفته در فرآیند تولید آنها چه می دانید؟ آیا تمامی فروشگاه های فعال، پارچه ویسکوز ارگانیک را عرضه و به فروش می رسانند؟

فروشگاه انواع پارچه ویسکوز نخی گلدار

الیاف ویسکوز چگونه به پارچه تبدیل می شوند؟

الیاف ویسکوز چگونه به پارچه تبدیل می شوند؟ ویسکوز نوعی پارچه است که در تولید آن از انواع الیاف طبعیی و ارگانیک استفاده می شود. البته در بازار این پارچه ها به ریون نیز شهرت دارند که برای دوخت بسیاری از انواع لباس های خانگی، نخی و … کاربرد دارند.
در یک بررسی کلی باید گفت که هر محصولی یا گیاهی که دارای سلولز کافی باشد، منبع یا مواد اولیه ای برای تولید پارچه ویسکوز به شمار می آید. امروزه از تفاله نیشکر، الیاف درختان و حتی پوسته برنج و دیگر غلات نیز جهت تولید این نوع پارچه می توان استفاده نمود. الیاف ویسکوز از نظر مولکولی شباهت زیادی به الیاف پنبه دارد. به همین علت تمامی ویژگی ها و فاکتورهای پارچه های پنیه ای نیز در این مدل ها نهفته است.
مراحل تولید و تبدیل الیاف ویسکوز به پارچه های ساده و گلدار مراحل زیر را شامل می شوند:

  • تهیه مواد اولیه و سورت کردن و شستشوی آنها
  • خرد و له کردن الیاف ارگانیک
  • مخروط کردن مواد اولیه با آب و برخی چسب های صنعتی جهت تهیه نوعی خمیر
  • عبور خمیر ویسکوز از دستگاه رشته ساز و سپس استخر انعقاد
  • بافت الیاف به دست آمده و تهیه پارچه
  • رنگرزی پارچه با رنگ های پرطرفدار یا طرح های مدنظر

به طور کلی برای تولید این نوع پارچه از فرآیند تر ریسی استفاده می شود. دلیل این امر نیز آن است که حلالی که برای تهیه خمیر ویسکوز مورد استفاده قرار می گیرد، قابلیت تبخیر و خشک شدن را ندارد.

مرکز پخش پارچه ویسکوز کشی گلدار

مرکز پخش پارچه ویسکوز کشی گلدار در بازار داخلی تقاضا برای خرید انواع پارچه ویسکوز کشی یا همان ریون ساده و گلدار در سطح وسیعی وجود دارد. تهیه و تولید انواع لباس های کشی با این نوع پارچه دلایل عمده آن به شمار می رود. پارچه ریون یا ویسکوز کشی اغلب برای دوخت لباس های زیر مناسب است:

  • انواع پوشاک زنانه به ویژه بلوز و تونیک
  • انواع پوشاک ست خانگی
  • مناسب برای دوخت مانتو تابستانی
  • دوخت انواع لباس راحتی بچه گانه

امروزه یکی از چالش های خریداران یافتن مراکز پخش پارچه ویسکوز عمده و امکان خرید مستقیم از تولیدی با قیمت های رقابتی است. برای این منظور کلیه خریداران عمده و تولیدی های لباس می توانند از طریق متخصصان فروش این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنند. عرضه پارچه ویسکوز وارداتی از کشور چین، فروش ارزان پارچه ریون ایرانی و امکان تهیه این محصولات برای تولید کنندگان صنعت پوشاک از جمله خدمات این مرکز به شمار می آیند.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ فروشگاه انواع پارچه ویسکوز نخی گلدار

  1. علی تبار از بابل گفت:

    سلام ویسکوز یاردی چنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت