فروشگاه انواع پارچه کشباف نازک سر آستین

فروشگاه انواع پارچه کشباف نازک سر آستین

پارچه کشباف نازک محصولی با کیفیت و بسیار کاربردی می باشد . انواع این پارچه در رنگ های متنوع و مدل هایی مختلف در بازار وجود دارد.

بیشترین و عمده ترین کاربرد این نوع پارچه ، برای دوخت و استفاده در سر آستین ها و یقه لباس ها می باشد . فروشگاه های بسیاری انواع این پارچه ها را با کیفیتی مطلوب ، در رنگ بندی های مختلف ، هم چنین با قیمتی مناسب عرضه نموده ، در دسترس مشتریان قرار می دهند . 

فروشگاه انواع پارچه کشباف نازک سر آستین

ویژگی های انواع پارچه کشباف

ویژگی های انواع پارچه کشباف پارچه کشباف نخی یکی از انواع مختلف این پارچه ها می باشد . این پارچه ها در موارد بسیاری در دوخت انواع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

این محصول در رنگ بندی هایی متنوع ، طرح هایی زیبا و مختلف موجود می باشند. تا بتوانند نیاز و سلیقه مشتریان را پاسخگو باشند . برای آشنایی با انواع این پارچه ها می توانیم با فردی خبره در این زمینه مشورت کنیم. در این جا به معرفی انواع مختلف پارچه کشباف می پردازیم، که شامل پارچه کشباف پودی ، پارچه کشباف عمودی یا تاری می باشد . هر کدام از این نوع پارچه ها کاربرد های فراوانی دارا هستند . برای مثال از پارچه کشباف پودی در تولید لباس هایی مانند جوراب ، زیر پیراهنی ، بلوز و … استفاده می شود . هم چنین از پارچه های کشباف عمودی (تاری) ، نیز مانند مثال بالا در دوخت  انواع لباس ها استفاده می شود . به دلیل نوع بافت این پارچه ، از این محصول عمدتا در دوخت یقه ها و سر آستین های انواع لباس مردانه و زنانه استفاده می شود . 

این پارچه از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارا می باشد که به برخی از آن ها اشاره نمودیم. یکی از این ویژگی ها این است ، این نوع پارچه دارای قابلیت کشسانی مناسب می باشد . این امر موجب می شود تا لباس دوخته شده با این پارچه های کشباف به تن نچسبد ، و هنگام پوشیدن لباس موجب اذیت و مشکلی در فرد نگردد. 

قيمت عمده پارچه کشباف نخی نازک متری

قيمت عمده پارچه کشباف نخی نازک متری قیمت پارچه کشباف نخی نازک بسیار مناسب و مطلوب می باشد. این محصول عمدتا به صورت متری به فروش می رسد که این امر موجب به صرفه بودن قیمت محصول نیز می گردد .

خریدارن محترمی که خواهان این محصول با کیفیت می باشند ، می توانند محصول مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایند. 

فروشندگان این پارچه های کشباف نخی نازک را که به صورت متری می باشند ، در صورت نیاز مشتری به طور عمده نیز به فروش می رسانند. 

خریداران و مشتریان عزیزی که خواهان این محصول به طور عمده می باشند ، می توانند از تخفیفات محصول استفاده نموده ، هم چنین با خرید عمده از قیمت مناسب تر و ارزان تری بهره مند شوند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت