فروشگاه انواع پارچه کشباف نخی تریکو

فروشگاه انواع پارچه کشباف نخی تریکو

فروشگاه انواع پارچه کشباف نخی تریکو تلاش می کند با کیفیت ترین نمونه های این پارچه ها را در اختیار مشتریان بگذارد. پارچه های کشباف که به آن پارچه های تریکو و گردبافت هم می گویند. دارای خاصیت کشسانی می باشند. از این نمونه محصول برای دوخت انواع لباس ها استفاده می شود.

فروشگاه انواع پارچه کشباف نخی تریکو

نکاتی درباره پارچه های کشباف

نکاتی درباره پارچه های کشباف

پارچه های کشباف حالت ارتجاعی و کشی دارند. در واقع این ها نمونه ایی از پارچه های گرد بافت می باشند. این ها به دو صورت بافته می شوند:

  • پارچه هایی که در دوخت آن ها فقط از یک نخ پود استفاده می کنند. که به این پارچه ها، پارچه کشتباف پودی می گویند. از این نمونه می توان برای دوخت جوراب، زیر پیراهن و بلوز استفاده کرد.
  • پارچه هایی که به وسیله نخ تار تهیه شده اند که به این پارچه ها، پارچه کشتباف عمودی یا تاری می گویند.

از این نمونه محصولات برای تولید لباس های راحتی مردانه و زنانه، ست بلوز شلوار مردانه، ست تیشرت شلوار مردانه و..ِ… استفاده می شود.

مرکز خرید پارچه کشباف نخی سر آستین

مرکز خرید پارچه کشباف نخی سر آستین

مرکز خرید پارچه کشباف نخی سر آستین بازار پر رونقی دارد. علت این امر به خاطر محبوبیت این نمونه محصول در بین مردم می باشد. در واقع مزیت های این پارچه باعث شده فروش آن به طور چشمگیری افزایش یابد. که ما در زیر به تعدادی از مزیت های آن ها می پردازیم:

  • این پارچه ها بسیار سبک و انعطاف پذیری می باشند.
  • این نمونه محصول نرم و لطیف می باشد.
  • این پارچه کیفیت و قیمت مناسبی دارد.
  • پارچه های کشتباف قابلیت شست و شوی خوبی دارند.
  • این ها کیفیت فوق العاده ایی دارند.
  • در رنگ و طرح های مختلفی تولید می شوند.
  • با استفاده از بهترین نخ تولید می شوند.

جوراب و زیر پیراهن های مردانه نمونه هایی می باشند که با استفاده از بهترین و مرغوب ترین پارچه های کشتباف بافته شده اند. به خاطر همین توانسته اند بازار پر فروشی را کسب کنند. علاوه بر این از پارچه های کشتباف عروسکی می توان برای دوخت انواع لباس های نوزاد استفاده کرد. پارچه کشباف سر آستین کیفیت بالایی دارند و با شستن زیاد رنگ خود را از دست نمی دهند. در واقع این نمونه پارچه ها در مقابل مواد شوینده و آب مقاومت بالایی دارند.

این پارچه ها چون انعطاف پذیری فوق العاده ایی دارند به راحتی می توان آن ها را به تن کرد و بیرون آورد. این محصولات به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارند برای دوخت انواع جوراب ها استفاده می شوند. تا با شستن زیاد از بین نروند و شل نشوند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت