فروشگاه انواع پارچه گردباف ویسکوز

فروشگاه انواع پارچه گردباف ویسکوز

فروشگاه انواع پارچه گردباف ویسکوز بسیار رونق دارد و افراد زیادی از این محصول استفاده می کنند. خرید پارچه گردباف روش های زیادی داردپارچه گردباف نخی کارایی زیادی دارد در ادامه ی این مطلب رجع به ویژگی های مهم پارچه گردباف نخی و راه های رید پارچه گردباف ویسکوز صحبت می نماییم برای اطلاعات بییش تر مطالب را بخوانید.

فروشگاه انواع پارچه گردباف ویسکوز

ویژگی های مهم پارچه گردباف نخی

ویژگی های مهم پارچه گردباف نخی پارچه هایب ه گردباف غیر از خصوصیات مثبت ، دارای معایبی نیز می باشند . آبرفت زیاد ، دفورمه شدن ، کج شدن بافت در یکرو و … از این معایب محسوب می گردد. یکی از راه حل های رفع آنها انجام عملیات مرسرایز روی نخ می باشد. این عملیات که با کشیدن الیاف و اضافه نمودن سود (برای تثبیت) همراه است باعث تثبیت و استحکام بیشتر در پارچه می گردد و و سطح پارچه را سیقلی تر نمایان می سازد .

بافت پارچه ها به سه دسته ی تاروپودی ، حلقوی و بی بافت تقسیم می گردد . که هر کدام از این دسته ها نیز دارای شاخه های متعددی می باشند . در تصویر زیر بافت تاری پودی و دو نوع از بافت حلقوی را به نمایش در آورده ایم.

پارچه های تار و پودی، بدون گره و با روی هم قرار گرفتن تار و پود بافته می شوند. این نوع از بافت دارای سه دسته پایه ای هستند که شامل بافت تافته ( ساده ) بافت سرجه (جناغی) و ساتن می باشند و هر کدام مشتقات متعددی دارند . تصویر زیر نشان دهنده ی فرم کلی این سه نوع بافت می باشد.

راه های خرید پارچه گردباف ویسکوز

راه های خرید پارچه گردباف ویسکوز اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به دنبال تهیه پارچه هستید و نمی دانید که محصول مورد نظرتان را از کجا تهیه کنیم که هم با کیفیت باشد و هم در مدل و رنگ های مختلف وجود داشته باشد و هم سبک باشد که هنگام استفاده از آن به بدن شما آسیبی وارد نشود ما به شما پیشنهاد می کنیم که آن را از طریق مجموعه ما سفارش دهید برای تهیه و خرید این محصول نیازی به حضور مستقیم شما نیست بلکه فقط کافی است از طریق سامانه اینترنتی محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید

تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد این محصول در رنگ های مختلف وجود دارد اما رنگ مسی و قهوه‌ای آن طرفداران زیادی دارد به دلیل کیفیت بالایی که دارد به خارج از ایران ارسال می گردد و در خارج از ایران جزو محصولات عالی و پر کاربرد به حساب می‌آید تاین محصول در بسته بندی های مختلفی وجود دارد این محصول کارایی زیادی دارد و در مدل های مختلفی وجود دارد

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت