فروشگاه عرضه پارچه یکرو پنبه

فروشگاه عرضه پارچه یکرو پنبه

پارچه یکرو پنبه

پارچه یکی از ملزومات زندگی انسان است پارچه در انواع مختلف تولید و دراختیار مصرف کننده قرار می گیرد.شرکت های بزرگ و قدرتمندی در تولید انواع پارچه با هم رقابت می کنند.

یکی از این محصولات تولیدی پارچه یکرو پنبه است که پارچه ای بسیار نرم وکاربردی است این پارچه به دلیل نرمی و لطافتی که دارد بیشتر در تولید لباس های زیر و راحتی و همچنین عمده مصرف آن در تولیدی های پوشاک نوزاد و لباس های بچگانه است.

پارچه یکرو پنبه فقط از پنبه تولید شده و با هیچ گونه نخ یا الیاف مصنوعی دیگر ترکیب نشده است و این یکی از مزیت های پارچه یکرو پنبه است.

فروشگاه عرضه پارچه یکرو پنبه

شاخصه های بارز پارچه یکرو پنبه دورس

شاخصه های بارز پارچه یکرو پنبه دورس پارچه یکرو پنبه دورس نوعی پارچه نسبتا ضخیم است که پشت آن از الیاف پنبه و روی آن می تواند از هر نوع الیافی مانند تریکو و یا پلی استر باشد.پارچه دورس معمولا در دوخت انواع لباس های ورزشی یا انواع سویشرت های مردانه و بچگانه از آن استفاده می شود .

همچنین در دوخت انواع لباس های گرم، هودی های زنانه و مردانه، انواع شلوارهای راحتی و اسلش قابل استفاده است.و همینطور در دوخت انواع کت و بارانی هم میتوان از پارچه یکرو پنبه دورس استفاده کرد.

یکی از شاخصه های بارز پارچه یکرو پنبه دورس این است که در فصل زمستان باعث تولید گرما می شود و مانند یک عایق از هدر رفتن گرمای بدن جلوگیری می کند به همین علت است که بیشتر در تهیه لباس های زمستانی از آن استفاده می شود.

از دیگر شاخصه های این پارچه به نرم بودن آن می توان اشاره کرد که در هنگام استفاده از آن بدن احساس آرامش و راحتی دارد و هیچگونه آزاری برای بدن ندارد چون بعضی از پارچه ها هنگام استفاده باعث خارش و یا حتی بعضی باعث سوزش بدن می شوند.

از مشخصات دیگر پارچه دورس می توان به تنوع در رنگ بندی آن اشاره کرد. این پارچه در رنگ های مختلف تولید و در اختیار تولیدی های لباس های مختلف قرار می گیرد که انواع و اقسام لباس در طرح ها، رنگ ها و اندازه های گوناگون تولید و روانه بازار می شود.

خرید بدون واسطه پارچه یکرو پنبه

خرید بدون واسطه پارچه یکرو پنبه برای خرید پارچه یکرو پنبه بدون واسطه بهترین راه مراجعه به کارخانه پارچه بافی است البته این کار برای کسانی که مرکز پخش پارچه دارند مطلوب است وبرای کسانی که پارچه فروشی های خرد و کوچک دارند این کار به صرفه نیست چراکه کارخانه های تولید پارچه معمولا پارچه های زیادی را به صورت یکجا با هم می فروشند.

یکی دیگر از راههای خرید پارچه یکرو پنبه بدون واسطه خرید به صورت آنلاین و اینترنتی است که شخص به طور مستقیم با تولیدی پارچه در ارتباط است و خرید خود را انجام می دهد.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ فروشگاه عرضه پارچه یکرو پنبه

  1. کاشانی گفت:

    پارچه یکی از ملزومات زندگی انسان است پارچه در انواع مختلف تولید و دراختیار مصرف کننده قرار می گیرد.شرکت های بزرگ و قدرتمندی در تولید انواع پارچه با هم رقابت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت