فروشگاه پارچه دورس پنبه شلوار مردانه

فروشگاه پارچه دورس پنبه شلوار مردانه

پارچه‌هایی که برای انواع پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند بر اساس فصل مورد استفاده، دارای انواع گوناگونی باشند. 

برای مثال برای تهیه پوشاک پاییزه و زمستانه از نوعی پارچه به نام پارچه دورس پنبه استفاده می‌شود. 

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع پارچه و همچنین خرید آن از فروشگاه پارچه دورس اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ 

فروشگاه پارچه دورس پنبه شلوار مردانه

راهنمای انتخاب بهترین پارچه دورس

راهنمای انتخاب بهترین پارچه دورس پارچه‌های نوع دورس بیشتر برای دوخت شلوارهای مردانه پاییزه و زمستانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و دلیل این امر، ویژگی‌هایی است که این نوع پارچه دارد. 

پارچه‌های دورس به دو شکل در بازارها یافت می‌شوند که عبارت است از پارچه دورس سه نخ و پارچه دورس دو نخ. 

در انتخاب بهترین نوع این پارچه، دقت به برخی نکات می‌تواند بسیار کمک کننده باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم؛ 

  • قسمت زیرین این پارچه‌ها از پنبه بوده و به این ترتیب دارای ریش است. اما این قسمت‌های ریش مانند سبب ایجاد خارش یا حساسیت نمی‌شوند، چرا که الیاف پنبه‌ای بسیار نرم و لطیف هستند. در صورتی که جنس زیرین آن از پشم باشد به دلیل این که می‌تواند سبب ایجاد خارش شود، باید از خرید آن اجتناب کرد. 
  • قسمت رویی آن از انواع پلی استر یا کتان می‌تواند باشد و همین امر سبب شده که ضخامت آن بسیار بیشتر از ضخامت سایر پارچه‌ها باشد و این می‌تواند سبب گرم نگه داشتن بدن گردد. در خرید حتما به ضخامت آن توجه شود. 
  • در عین ضخیم بودن، نه تنها خشک نیست بسیار بسیار هم لطیف بوده و حتی دارای انعطاف بالایی است و می‌تواند در تهیه گرم کن‌ها از آن استفاده کرد. 
  • باید به رنگ آن نیز توجه شود. نباید بعد از شست و شو یا ماندن زیر نور مستقیم آفتاب، رنگ آن کم رنگ شود، چرا که در تهیه آن از رنگرزی استفاده می‌شود و در صورتی که اصولی باشد، رنگ آن کاملا ماندگار خواهد بود. 

مرکز خرید انواع پارچه دورس پنبه سه نخ رنگی

مرکز خرید انواع پارچه دورس پنبه سه نخ رنگی با توجه به مزیت‌هایی که استفاده از این نوع پارچه در تهیه پوشاک دارد، میزان استفاده از آن بالا رفته و به این ترتیب تولید آن نیز افزایش یافته یا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

فروشگاه ما، یکی از برترین مراکز خرید پارچه دورس پنبه سه نخ رنگی در کشور است که اقدام به فروش آن با کیفیت بالا و قیمت مناسب کرده و این رضایت بسیاری را در پی داشته است. 

متقاضیان محترم می‌توانند جهت خرید این محصول، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت