فروشگاه پارچه ملانژ حصیری مانتو

فروشگاه پارچه ملانژ حصیری مانتو

امروزه پارچه ملانژ در طرح ها و مدل های مختلف تولید و برای فروش به بازار عرضه می شود. فروش این محصول به صورت کلی و عمده است. از این رو، قیمت ها نسبتا ارزان است و برای خرید آن می توان به سایت فروشگاه پارچه ملانژ حصیری مراجعه کرد. در این سایت، امکان خرید انواع و اقسام این پارچه برای مشتریان وجود دارد. 

فروشگاه پارچه ملانژ حصیری مانتو

اسامی مدل های مختلف پارچه ملانژ

اسامی مدل های مختلف پارچه ملانژ دلیل این که این محصول به پارچه ملانژ شهرت دارد، استفاده از الیاف مختلف در تولید آن می باشد. این پارچه با الیاف ترکیبی و در طرح ها و مدل های مختلف تولید و برای فروش به بازار عرضه می گردد. در تولید این محصول معمولا ۳۵ درصد نخ پنبه و ۶۵ درصد نخ پلی استر استفاده می شود. به دلیل استفاده از نخ مصنوعی در تولید آن، به این پارچه، پارچه نایلونی و یا مصنوعی نیز گفته می شود. از این محصول برای تهیه و تولید بلوز، پیراهن استفاده می شود. ولی با این وجود بیشترین استفاده این محصول برای تولید دامن زنانه است. 
برای تولید این محصول از نخ های مختلف مانند نخ ویسکوز، فلامنت، ترویرا، لاکرا، پلی استر، اسپان و غیره استفاده می شود. استفاده از این نخ ها، سبب ایجاد مدل های مختلف در تولید پارچه ملانژ می گردد. از جمله مدل های مختلف این محصول می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • یکرو: این مدل از پارچه برای تولید تاپ و تی شرت، شلوار خانگی و راحتی نازک و … بسیار مناسب و کاربردی می باشد.
  • دورو: از دیگر مدل های این محصول می توان به مدل دورو آن اشاره کرد. این مدل برای تولید تی شرت و بلوز نسبتا ضخیم، شلوار ورزشی، شلوار راحتی و …. بسیار مناسب است.
  • دورس: سومین مدلی که این محصول دارد، مدل دروس آن می باشد. برای تولید گرمکن، سویی شرت و شلوار اسلش و همچنین دیگر محصولات مشابه از آن استفاده می شود. چرا که ضخیم و پشت کرک دار می باشد.
  • فانریپ: در نهایت باید به مدل فانریپ این محصول اشاره کرد. این مدل برای تولید لباس های ورزشی، تی شرت، پیراهن و غیره مناسب است. چرا که بافت آن به صورت بافت کبریتی می باشد. 

علاوه بر اینها، می توان به مدل های دیگر این محصول که برای تولید رومبلی مناسب می باشد اشاره کرد. پارچه مبلی ملانژ دارای کیفیت بالا و مرغوب می باشد. 

فروش پارچه ملانژ حصیری مبلی

فروش پارچه ملانژ حصیری مبلی این محصول به دلیل داشتن تنوع بالا و مدل های مختلف بازار خرید و فروش گسترده ای دارد. چرا که با استفاده از مدل های مختلف آن می تواند، محصولات مختلف و متنوع تولید کرد. از این رو، فروش پارچه ملانژ به صورت عمده و کلی در بازار جریان دارد. خریداران و مشتریان برای خرید این محصول می توانند به سایت ما مراجعه کنند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت