فروشگاه پارچه ملانژ دورس

فروشگاه پارچه ملانژ دورس

فروشگاه های زیادی با برند های متفاوت در زمینه عرضه و فروش انواع پارچه ملانژ دورس که از بهترین مواد اولیه و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز و هم چنین با بهره گیری از نیروهای ماهر و کاردان ساخته شده اند، فعالیت گسترده ای دارند از این رو فروش پارچه ملانژ در این فروشگاه با قیمت بسیار مناسبی و به صورت اینترنتی نیز انجام می پذیرد.

فروشگاه پارچه ملانژ دورس

پارچه ملانژ رنگی چیست؟

پارچه ملانژ رنگی چیست؟ پارچه ملانژ رنگی از جمله پارچه های مدرن و شیک امروزی می باشد که از تلفیق دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی بافته شده است که رنگی متفاوت را به وجود می آورد به همین سبب آن را ملانژ می نامند پس دریافتیم که ملانژ جنس پارچه نیست.

این دو الیاف به دلیل این که قدرت رنگ پذیری یکسانی ندارند هر کدام جداگانه بافته و رنگ می شوند زیرا؛ الیاف مصنوعی طی فرآیند سخت تری و دیرتری رنگ به خود می گیرد سپس در اثر مخلوط کردن این دو نوع الیاف، رنگی شبیه توسی و در محدوده روشن تا تیره به وجود می آید که بسیار زیبا است.

پارچه ملانژ به دلیل این که رنگ صاف و یک دستی ندارد و در واقع در سطح درجه های مختلف رنگ توسی موجود است مورد استقبال قشر زیادی از جامعه به خصوص بانوان و نوجوانان قرار گرفته است بنابراین در تولید لباس های ورزشی، تی شرت و لباس های خانگی از آن استفاده زیادی می شود که علاوه بر کیفیت بالا قیمت بسیار مناسب تری نسبت به پارچه های دیگر دارد هم چنین از لطافت و نرمی بی نظیری نیز برخوردار می باشد. این پارچه به صورت دورس، دورو، تکرو و فانریپ موجود است که در برخی مواقع از مقداری الیاف پلی استر نیز در بافت آن استفاده می شود تا پارچه براقیت و درخشندگی خاصی داشته باشد.

خرید پارچه ملانژ ورزشی

خرید پارچه ملانژ ورزشی پارچه ملانژ ورزشی و انواع مدل های دیگر را می توان به صورت حضوری یا غیر حضوری از فروشگاه های عرضه پارچه با کیفیت ویژه خریداری نمود و از آن جایی که این پارچه قیمت مناسبی دارد بسبار مورد توجه قرار گرفته و بازار خرید پررونقی را به خود اختصاص داده است.

خرید پارچه ورزشی ملانژ امروزه جهت کاهش هزینه های خرید و ایجاد امکان دسترسی راحت همه افراد از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی انجام می شود که بیشتر مشتریان می توانند بدون محدودیت زمان و مکان این پارچه را در انواع طرح و رنگ انتخاب کرده و سفارش دهند از این رو از خرید پارچه مورد نظر خود اطمینان کامل را دارند بدون این که هزینه اضافه ای را پرداخت کرده باشند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت