فروشگاه پارچه ملانژ مولینه کشی

فروشگاه پارچه ملانژ مولینه کشی

فروشگاه پارچه ملانژ مولینه کشی را با کمی تحقیق و جستجو به راحتی می توانید پیدا کنید. پارچه ملانژ به دلیل کیفیت بالا و کاربرد فراوان دارای متقاضیان زیادی است و این روزها بازار فروش پر رونقی دارد. بسیاری از تولیدی های بزرگ پوشاک از خریداران عمده این پارچه هستند که آن را با قیمت مناسبی تهیه می کنند و با استفاده از این پارچه بهترین و زیباترین لباس ها را طراحی و عرضه می کنند.

 فروشگاه پارچه ملانژ مولینه کشی

موارد مصرف پارچه مولینه

موارد مصرف پارچه مولینه موارد مصرف پارچه مولینه چیست؟ پارچه مولینه برای دوخت انواع لباس های ورزشی، لباس های خانگی و راحتی، انواع شلوار اسلش، و انواع سویشرت و … مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه از الیاف طبیعی و مصنوعی بافته می شود و معمولا هر چه الیاف پنبه در آن بیشتر استفاده شود، جنس و کیفیت پارچه بهتر است. این پارچه از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و در اثر شستشو رنگش تغییری نمی کند همچنین آبرفتگی ندارد. این پارچه با توجه به کیفیت مطلوب از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. پارچه مولینه با توجه به استفاده فراوان در دوخت انواع لباس ها، یکی از پارچه های پر طرفدار و پر فروش است و مشتریان استقبال خوبی از خرید آن می کنند.

مرکز خرید پارچه تریکو ملانژ مولینه رنگی

مرکز خرید پارچه تریکو ملانژ مولینه رنگی یکی از مراکز خرید پارچه ملانژ مولینه رنگی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب همین سایت می باشد. خریداران عمده انواع پارچه تریکو ملانژ رنگی، تولیدی های بزرگ پوشاک می باشند که به وسیله آن زیباترین و شیک ترین انواع لباس برای کودکان و بزرگسالان را طراحی و ارائه می کنند. هر چه الیاف طبیعی به کار رفته در این پارچه بیشتر از الیاف مصنوعی باشد، کیفیت آن بهتر بوده و قیمت آن نیز بالاتر است و از نرمی و لطافت خاصی برخوردار می باشد. الیاف طبیعی این پارچه از پنبه تهیه می شود که برای دوخت لباس کودکان بسیار مناسب بوده چرا که حساسیتی ایجاد نمی کند. الیاف مصنوعی به کار رفته در آن نیز از پلی استر بوده که درخشندگی خاصی به پارچه ملانژ می بخشد.

در حال حاضر در کارخانه های نساجی کشور در شهر های مختلف انواع پارچه تریکو ملانژ با استفاده از الیاف درجه یک توسط تکنولوژی مدرن و پیشرفته و با رعایت استانداردهای لازم در تمامی مراحل تولید طراحی و ارائه می شود. این پارچه تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد و در دوخت انواع لباس زنانه و مردانه همچنین بچه گانه کاربرد زیادی دارد. قیمت این پارچه با توجه به نوع و کیفیت نخ به کار رفته در آن همچنین رنگ، طرح، روش خرید و فروش، میزان و حجم خرید  و … متفاوت می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت