فروشگاه پارچه کرپ تیپ لاکرا

فروشگاه پارچه کرپ تیپ لاکرا

پارچه تیپ لاکرا از الیاف مصنوعی تهیه می شود. این محصول نوعی پارچه پلی استر کشی می باشد، تا ۵ برابر حالت عادی کش می آید و بسیار مقاوم می باشد. فروشگاه پارچه های کرپ تیپ لاکرا، محصولاتی با کیفیت ارائه می کند.

فروشگاه پارچه کرپ تیپ لاکرا

از پارچه های تیپ لاکرا چه می دانید؟

از پارچه های تیپ لاکرا چه می دانید؟ آیا با پارچه های تیپ لاکرا آشنایی دارید؟ از این نوع پارچه ها چه می دانید؟ در این بخش قصد داریم به معرفی انواع پارچه های تیپ لاکرا بپردازیم. نام دیگر این محصولات اسپندکس است که در لغت گسترش یابنده، معنی می گردد. یک شیمیدان آمریکایی در سال ۱۹۵۸ آن را کشف و اختراع نمود و به همه معرفی کرد. در صورتی که این نوع پارچه ها را با آب داغ بشویید، هیچ گونه تغییری در سایز آنها نخواهید دید و بعد از خشک شدن، اندازه و بافت اصلی خود را حفظ می کنند. این نوع پارچه ها را در دوخت لباس هایی مانند مایو، شلوار اسکی، ساق پوش، کمربند، باند کشی ارتوپدی، قایقرانی، شلوارهای جین و … مورد استفاده قرار می دهند.

به طور معمول لاکرا با پلی استر یا پنبه ترکیب می گردد و بافت بسیار مستحکمی می یابد. در بافت لاکرا از پنبه استفاده می کنند. پنبه به دلیل طبیعی بودن، دارای منافذی است که هوا از آن جریان می یابد، به این ترتیب در هوای گرم فرد عرق نمی کند و در هوای سرد هم، احساس سرما نمی نماید. بنابراین ترکیب پنبه با لاکرا، موجب افزایش کیفیت لباس می شود. زمانی که نخ هایی از جنس لاکرا را به پارچه اضافه می کنیم، پارچه قابلیت کشش می یابد، اما هنگام شست و شو، سایز لباس تغییری نمی کند. نخ های ویسکوز به تنهایی از مقاومت کمی برخوردار هستند، به همین دلیل با الیاف لاکرا ترکیب می کنند، تا پارچه ای مقاوم به وجود آید و اغلب از آن در بافت دستکش و جوراب استفاده می کنند.

پارچه لاکرا از آنجایی که به انواع لباس ها حالت تحرک پذیری می دهد، در تهیه لباس های ورزشی کاربرد فراوانی دارد. به دلیل خاصیت کشسانی که دارد، در لباس های مد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مدل های جذاب و زیبایی از لباس به وجود می آورد. پارجه های تیپ لاکرا ضد حساسیت می باشند، از نظر ظاهری درخشان هستند و از نظر رنگ، تنوع بالایی دارند.

خرید عمده پارچه استرج تیپ لاکرا

خرید عمده پارچه استرج تیپ لاکرا با خرید پارچه لاکرا می توانید لباس هایی زیبا و مجلسی تهیه نمایید.

پارچه استرج تیپ لاکرا در دوخت لباس های زنانه کاربرد فراوانی دارد. با تهیه پارچه استرج تیپ لاکرا، به صورت عمده، در هزینه های خرید محصول صرفه جویی خواهید کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت