فروش انواع پارچه تریکو نخی ملانژ

فروش انواع پارچه تریکو نخی ملانژ

پارچه ها را تولیدی های متعددی در انواع بسیار گوناگونی می بافند که زیر نام های متفاوتی نیز توسط عرضه کنندگان معتبر، به دست مصرف کننده می رسانند. یکی از بهترین کالاها، پارچه نخی ملانژ است. اما می خواهیم درباره فروش انواع پارچه تریکو نخی ملانژ صحبت کنیم؛ محصولاتی منحصر به فرد که در تولید بیشتر پوشاک به کار می رود.فروش انواع پارچه تریکو نخی ملانژ

میزان الیاف نخ در پارچه ملانژ

میزان الیاف نخ در پارچه ملانژ پارچه هایی که به ملانژ مشهور هستند، به صورت گردباف تولید می شوند. آنان را عموماً زیر مجموعه تریکو قرار می دهند که از الیاف متنوع مصنوعی و طبیعی تولید می گردند. در این میان میزان الیاف نخ در پارچه ملانژ به صورت استاندارد ۶۰% می باشد که مابقی آن را از پلی استر که اسم های متنوعی دارد، می سازند.

نخ، سهم بسیار بیشتری در این محصولات دارد و برای همین کالا ویژگی های منحصر به فرد را پیدا می کند. اما هستند تولیدی هایی که الیاف مصنوعی قالب می باشند. مشخصه چنین پارچه هایی، براق و درخشندگی آنان است.

در هر حال، استفاده از نخ های طبیعی سبب می شود تا پارچه نه تنها استحکام بیشتری پیدا کند، بلکه رنگ پذیری خوبی داشته و از سویی، مناسب برای دوخت انواع پوشاک باشد. هم اکنون بسیاری از تولیدی های لباس، از این نوع پارچه برای دوخت البسه بچه گانه، زنانه و مردانه استفاده می نمایند که دلایل زیر را دارد:

  • عمر طولانی دارند.
  • در رنگ های مختلفی تولید می گردند.
  • به صورت طرح های متنوعی بافته می شوند.
  • اشکال گوناگونی همچون دورس، یکرو و دورو را دارند.
  • از نظر اقتصادی ارزان و مقرون به صرفه می باشند. 

عرضه مستقیم پارچه نخی ملانژ ورزشی

عرضه مستقیم پارچه نخی ملانژ ورزشی از جمله استفاده هایی که پارچه های ملانژ نخی دارند، دوخت گرمکن و لباس های مختلف ورزشی می باشد که حتی برندهای معتبر هم از آن کار می گیرند. در همین حال، شاهد عرضه مستقیم پارچه نخی ملانژ ورزشی هستیم که اغلب به صورت عدلی، کیلویی و طاقه ای در متراژهای گوناگون ارائه می شوند.

پارچه ملانژ ورزشی مرغوب در گرماژ مناسب و عرض زیادی ارائه می گردد. آنان به راحتی دوخته می شوند و مشتریان اصلی شان هم شرکت های تولیدی پوشاک و همینطور فروشندگان جزئی پراچه در بازار می باشند.

عرضه پارچه ملانژ در قیمت های گوناگونی هم صورت می گیرد که بیشتر نرخ های آن بر اساس کیفیت، میزان نخ به کار رفته و نوع خرید و فروش تعیین می گردد.

برای به دست آوردن بهترین پارچه ها می توانید با این مجموعه نیز تماس بگیرید. کارشناسان فروش، مشاوره و راهنمایی های خوبی در این عرصه مشتریان را می نمایند تا مرغوب ترین محصول را تهیه کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت