فروش انواع پارچه ویسکوز ریون لاکرا

فروش انواع پارچه ویسکوز ریون لاکرا

امروزه فروش انواع پارچه ها از جمله پارچه ویسکوز ریون در بازار های سراسر کشور به روش عمده و مستقیم انجام می شود که از رونق بسیار مناسبی برخوردار می باشد. همچنین این نوع محصول عمده با تضمین کیفیت در انواع طرح ها، رنگ ها، و نیز نام های زیادی در بازار به فروش می رسند که پارچه ویسکوز ریون با نام لاکرا در بازار شناخته شده و از خواص و کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.

فروش انواع پارچه ویسکوز ریون لاکرا

الیاف پارچه ویسکوز ریون چیست؟

الیاف پارچه ویسکوز ریون چیست؟

الیاف پارچه ویسکوز ریون از الیاف طبیعی و ارگانیک از جنس پنبه، نایلون، پلی استر و لاکرا بوده، که دارای خاصیت تنفس عالی، بسیار راحت و ساده، خاصیت انعطاف پذیری و کشش بالا، دارای تنوع رنگ و طرح زیبا، مقاومت بالا در مقابل گلوله گلوله شدن، ایجاد خاصیت الکتریسیته بودن، دارای جذب آب نسبتا بالا و غیره که از اهمیت زیادی برای مصرف کنندگان برخوردار می باشد.

همچنین از این نوع الیاف طبیعی پارچه ویسکوز می توان به عنوان شلوار، ساپورت، بلوزهای چسب، مانتو و غیره استفاده کرد که حالت کشی این نوع محصول عمده احساس راحتی و خوشحالی و جذابیت را به فرد می دهد.

پارچه ریون یکی از انواع پارچه های پرمصرف و پرفروش در دوخت مانتو می باشد که پارچه ویسکوز مانتویی ریون از این نمونه بوده و نیز از نظر ضخامت بسیار نازک و راحت، دارای انعطاف پذیری بالا و نیز کشش می باشد که این کشش در طول و عرض پارچه وجود دارد و نیز از الیاف طبیعی تولید شده که در زمره پارچه های کیلویی قرار گرفته و همچنین به صورت وزنی، طاقه ای و رولی در بازار عرضه می شود که دارای طرفداران زیادی است.

پخش پارچه ویسکوز ریون مانتویی کیلویی

پخش پارچه ویسکوز ریون مانتویی کیلویی

عرضه و پخش پارچه ویسکوز به صورت کیلویی، طاقه ای و رولی به روش عمده در بازار انجام می گیرد زیرا عرضه به این روش ارزان تر بوده و نیز عوامل زیادی از قبیل: نوع کیفیت، نوع بافت و طرح، جنس و الیاف به کار رفته در پارچه، میزان عرضه و تقاضا، نوع برند و شرکت تولیدی محصول و غیره در فروش و پخش عمده پارچه ویسکوز مانتویی بسیار حائز اهمیت بوده که این عوامل نیز در قیمت این نمونه از پارچه مانتویی تاثیر به سزایی دارد.

همچنین این نوع محصول عمده سالانه با تعداد سفارشات بالا از طرف کشور های خارجی همراه است که با تعداد حجم بالا با تضمین کیفیت و قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه به اکثر کشور های خارجی صادر می شود که صادرات بر اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا می نماید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت