فروش عمده پارچه اسپان لاکرادار در شیراز

فروش عمده پارچه اسپان لاکرادار در شیراز

فروش عمده پارچه اسپان لاکرادار در شیراز توسط نمایندگی های مربوطه صورت می گیرد. این پارچه ها در رده پارچه های بی بافت قرار داشته که از جنس پلی پروپلین طراحی می شوند. به این پارچه های یک بار مصرف، بی بافت، نبافته، لایه ی سوزنی نیز گفته می شود. تارو پود این پارچه ها از الیاف معمولی نخ نمی باشد بلکه از الیاف پرس طراحی شده اند. 

فروش عمده پارچه اسپان لاکرادار در شیراز

از کاربرد پارچه اسپان چه می دانید؟

از کاربرد پارچه اسپان چه می دانید؟

از کاربرد هایی پارچه اسپان که در سطح کشور مورد استفاده شرکت ها و سازمان ها قرار می گیرد به راحتی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

یکی از کاربرد هایی که از این پارچه ها در سطح کشور به سراغ این محصول می آیند صنعت پزشکی و بهداشت بوده است که برای درست کردن دستمال خیس، لباس اتاق عمل و جراحی، زیر انداز و رو انداز بیمار، کلاه و ماسک مربوطه، لباس یکبار مصرف و روکش کفش و تجهیزات مورد نظر، ساک و وسایل، رویه بهداشتی پوشک و ساخت هیدروفیل به کارگرفته می شود. 

کاربرد دیگر این پارچه در کشاورزی بوده است به این صورت که جهت بسته بندی کود، انواع مرکبات، پوشش گلخانه، آبیاری و پیشگیری از مصرف زیاد آب در زمین های کشاورزی، جلوگیری از سرما زدگی زمین و محصولات موجود، پوشش دادن زمین های زراعی موجود، پرورش قارچ و دامداری و مرغداری به کار گرفته می شوند. 

از دیگر کارکرد های پارچه اسپان می توان به این مورد اشاره کرد که از این محصول در صنایع اتومبیل سازی نیز استفاده به عمل می آید در این صنعت برای تزئینات داخلی خودرو، کاور و چادر، خطوط رنگ و صداگیری از محصول مورد نظر استفاده می کنند.

از پارچه های اسپان در صنعت راه و ساختمان نیز استفاده می شود از نمونه های کاربردی می توان به این موارد اشاره کرد دیوار کاذب، قالب بندی، تثبیت خاک در راه سازی، لوله گذرای به عنوان شانه و روکش ساختمان های نیمه ساخته و دکوراسیون از آن ها استفاده می کنند. 

از دیگر کاربرد های این محصول می توان به این مورد اشاره کرده که برای صافی های صنعتی نیز محصول مورد نظر به کار برده می شود در صنایع بسته بندی و کاور نیز پارچه های اسپان به کار می آیند. یکی دیگر از استفاده های این پارچه در فراورده های نفتی بوده است. 

پخش پارچه اسپان لس لاکرادار ارزان

پخش پارچه اسپان لس لاکرادار ارزان

پخش پارچه اسپان لس لاکرادار ارزان در داخل کشور با روش های متعددی می تواند صورت گیرد بهتر است که مشتریان محصول مورد نظر را به صورت مستقیم و یا با سفارش از طریق سایت تهیه کنند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت