فروش عمده پارچه اسپرت ملانژ مبلی

فروش عمده پارچه اسپرت ملانژ مبلی

پارچه اسپرت ملانژ، نوعی پارچه گرد باف بوده که نخ های مختلفی برای تولید آن به کار می رود. نخ پنبه، درصد قابل توجهی از آن را به خود اختصاص می دهد. نخ های پلی استر، لاکرا، اسپان و فلامنت نیز از دیگر الیاف تشکیل دهنده این منسوج به شمار می روند. در این مطلب ضمن اشاره به نحوه فروش عمده پارچه اسپرت ملانژ مبلی در مورد قیمت آن بحث خواهیم کرد.

فروش عمده پارچه اسپرت ملانژ مبلی

نگاهی بر کاربرد متنوع انواع پارچه ملانژ

نگاهی بر کاربرد متنوع انواع پارچه ملانژ در رابطه با کاربرد متنوع انواع پارچه ملانژ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از این پارچه ها در تولید رویه مبلمان ها به وفور مشاهده می شود. استحکام بالا، نرمی و لطافت و همچنین قابلیت شست و شوی بالا موجب شده که برای این منظور، به کار برده شود. زیبایی منحصر به فرد پارچه مبلی ملانژ و تنوع رنگی بالا هم استفاده از آن را دو چندان کرده است. به نحوی که به متداول ترین پارچه در تولید مبلمان تبدیل شده است.

از دیگر کاربرد های که می توان برای این منسوج نام برد، تولید انواع لباس های ورزشی و گرم کن، تی شرت های و سویشرت های متنوع، لباس های راحتی مردانه و زنانه و… می باشد. برخی از این پارچه ها که الیاف پلی استری در آنها بیشتر است، به خاطر درخشش و براقیت زیاد، برای طراحی و تولید لباس های زنانه مجلسی مناسب بوده.

لباس های بچه گانه مختلف را هم به کمک این منسوج پر کاربرد تهیه می کنند. زیرا مانع از ایجاد حساسیت شده و با پوست های مختلف سازگار می باشد. همچنین لکه روی آنها نمی ماند و هنگام شست و سو دچار آبرفتگی و رنگ پریدگی نمی شود.

مرکز پخش پارچه اسپرت ملانژ در کرج

مرکز پخش پارچه اسپرت ملانژ در کرج این  سایت به عنوان مرکز پخش پارچه ملانژ اسپرت کرج، توزیع عمده آن را به صورت آنلاین در سراسر کشور انجام می دهد. عدم دسترسی و نفوذ واسطه های فروش منجر به ایجاد ثبات و تعدیل در قیمت ها شده است. به نحوی که نسبت با قیمت‌های بازار آزاد افت بسیار زیادی دارد.

همچنین در خرید عمده  می‌توان از تخفیفات ویژه هم بهره مند شد. عوامل دیگری نیز بر قیمت گذاری پارچه اسپرت ملانژ اثر گذار هستند. الیاف به کار رفته شده در پارچه را باید مهمترین عامل عنوان کرد. بسته به این که الیاف نخی، پلی استری، لاکرا و غیره آن چند درصد باشند، قیمت های مختلفی ارائه می گردد.

سایز و ابعاد پارچه نیز در بازار فروش آن باعث بروز نوسانات مختلف می شود. میزان تقاضا برای خرید نیز عامل دیگری است که باید به آن اشاره کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت