فروش عمده پارچه دورس تو کرکی کیلویی

فروش عمده پارچه دورس تو کرکی کیلویی

این روزها فروش پارچه دورس تو کرکی به صورت کیلویی رواج بسیار زیادی دارد، چرا که بسیاری از تولید کنندگان، انواع لباسهای ضخیم زمستانی خود را با استفاده از این پارچه بی نظیر و عالی دوخته و آن را روانه بازار می نمایند. دورس با استفاده از ماشین های گردباف تهیه می شود و پشت پارچه تارهای متعددی از نخ دیده می شود و روی آن نیز دارای تراکم و ضخامت بسیار زیادی می باشد.

فروش عمده پارچه دورس تو کرکی کیلویی

از پارچه دورس بیشتر بدانیم

از پارچه دورس بیشتر بدانیم یکی از مهمترین اختراعات بشر پارچه می باشد که از آن برای دوخت و دوز لباس استفاده کرده و به این صورت جسم خود را از آسیب گرما و سرما در امان نگه داشته و یک استایل و شخصیت خاص برای خود به وجود می آورد.
برای اینکه بتوانیم لباسهای خوبی انتخاب کرده و آنها را خریداری کنیم، لازم است تا در مورد پارچه ای که انواع این لباسها با آن دوخته می شوند اطلاعات کافی را کسب نماییم. یکی از معروف ترین نوع پارچه هایی که امروزه تولید می شوند و موارد مصرف فراوانی برای دوخت لباسها دارند، پارچه دورس می باشد.
این پارچه از الیاف نخی بافته شده و نسبت به دیگر پارچه های نخی بسیار ضخیم تر می باشد و از آن برای دوخت البسه ورزشی و زمستانی استفاده می نمایند.
این پارچه انواع و اقسام مختلفی دارد، اما معروف ترین نوع آنها دورس دونخ و سه نخ هستند که از نوع دو نخ آن برای دوخت لباسهای کودکان، لباسهای ورزشی و شلوار استفاده می شود و دورس سه نخ را برای دوخت سویی شرت و گرمکن ورزشی به کار می برند.

فروشگاه بهترین پارچه دورس تو کرکی شلواری

فروشگاه بهترین پارچه دورس تو کرکی شلواری سایت اینترنتی ما یکی از فروشگاه های ارائه دهنده بهترین پارچه دورس شلواری تو کرکی می باشد؛ این پارچه به سبب اینکه در ساختار خود الیافی مانند کرک به کار رفته است، دارای ضخامت بسیار زیادی برای گرم نگه داشتن بدن است و به همین سبب از آن شلوارهای زمستانی، انواع سویی شرت و لباسهای مخصوص ورزش در بیرون از خانه دوخته می شود.
یکی از مهمترین ویژگی هایی که این پارچه دارا می باشد این است که عرق بدن را به خود جذب کرده و در عین حال تهویه مناسبی دارد و در عین حال که انسان را گرم می کند، بسیار نرم و راحت است و پا در شلوارهای دوخته شده با استفاده از پارچه دورس به هیچ عنوان احساس ناراحتی نمی کند.
علاوه بر این به سبب اینکه ساختار اصلی این پارچه بر مبنای الیاف نخی است، هیچ گونه حساسیتی را برای انسان به وجود نیاورده و کاملاً سازگار با پوست بدن می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت