فروش عمده پارچه دو نخ پنبه لاکرا

فروش عمده پارچه دو نخ پنبه لاکرا

پارچه ها در نوع ها، طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلفی تولید می شوند که؛ هر نوع پارچه با توجه به جنسی که دارد، کارایی و خاصیت های خاص خودش را دارد.

پارچه دو نخ پنبه لاکرا، از انواع پارچه می باشد؛ که کاربرد های زیادی دارد. این محصول توسط کارخانه های زیادی در کشور تولید می شود. فروش عمده پارچه دو نخ پنبه لاکرا با کیفیت، سود زیادی برای فروشندگان به همراه دارد.

فروش عمده پارچه دو نخ پنبه لاکرا

مزایای پارچه های دو نخ پنبه

مزایای پارچه های دو نخ پنبه

پارچه های دو نخ پنبه از بهترین پارچه های موجود در بازار می باشند، زیرا مزایا و ویژگی های بسیاری دارند که عبارتند از:

۱- عایق: این پارچه قابلیت این را دارد که،با به دام انداختن هوا در فصل سرما و گرما از بدن ما در مقابل سرما و گرما مواظبت می کند.

۲- کنترل کردن رطوبت بدن: این پارچه به دو روش رطوبت موجود در بدن را کنترل می کند، ۱- وجود روزنه های کوچکی روی لباس موجب می شود پوست بتواند نفس بکشد و از وجود رطوبت در بدن جلوگیری می کند، این محصول از بدن در مقابل بیماری های پوستی نیز محافظت می کند. ۲- پارچه های دو نخ پنبه رطوبت و عرق را به خود جذب می کنند و آن ها را از بدن دور می کنند.

۳- نرمی و راحتی: این محصول قابلیت کشسانی دارد و بسیار نرم و راحت می باشد، از این پارچه به دلیل راحتی برای لباس های زیر نیز استفاده می شود.

۴- مقاوم بودن در آب و هوای مختلف: پارچه دو نخ پنبه استقامت بسیار بالایی دارد و در انواع آب و هوا مقاوم می باشد.

۵- ضد حساسیت: این محصول خاصیت ضد آلرژیک دارد و خیلی کم اتفاق افتاده است که؛ موجب حساسیت ها و بیماری های پوستی شود و برای تهیه محصولات پزشکی مانند باند، گاز و …. از این پارچه استفاده می شود.

۶- این پارچه دوام بسیار بالایی دارد و به ندرت دچار شکافتگی و پارگی می شود، در هنگام خیس شدن نیز مقاومش بالا می رود و در آب گرم نیز استقامت بالایی دارد.

تولید انواع پارچه دو نخ دورس پنبه

تولید انواع پارچه دو نخ دورس پنبه

پارچه دو نخ دورس پنبه، از پر تولید ترین انواع پارچه می باشد که کارایی ها و قابلیت های بسیاری دارد. این محصول در کارخانه های زیادی با برند های مختلفی در کشور تولید می شود. پارچه دو نخ دورس پنبه علاوه بر عرضه در داخل کشور به کشور های خارجی نیز صادر می شود.

تولید پارچه دو نخ پنبه با استفاده از مواد اولیه مرغوب صورت می گیرد.

تولید پارچه دورس پنبه در کشور ما به دلیل کاربرد هایی که دارد امری ضروری می باشد.

برای خرید این نوع پارچه می توانیم به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنیم.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت