فروش عمده پارچه ملانژ ورزشی کجراه

فروش عمده پارچه ملانژ ورزشی کجراه

ملانژ به نوعی از پارچه گفته می شود که با استفاده از یک رنگ خاص نخ تولید می شوند، در واقع می توان گفت ملانژ نام یک جنس خاص نیست، بلکه حالتی از پارچه می باشد. برای تولید این پارچه الیاف طبیعی و مصنوعی را به صورت جداگانه رنگ کرده و سپس آنها را توسط دستگاه های مخصوص می بافند. یکی از معرف ترین نوع این محصولات، پارچه ملانژ کجراه است که فروش بسیار خوبی داشته و از آن برای دوخت انواع لباسهای ورزشی استفاده می نمایند.فروش عمده پارچه ملانژ ورزشی کجراه

به چه پارچه ای کجراه گفته می شود؟

به چه پارچه ای کجراه گفته می شود؟ پارچه تریکو ملانژ کجراه موارد استفاده فراوانی دارد و از آن برای دوخت بسیاری از لباسهای ورزشی، شلوار، سویی شرت و لباس راحتی مخصوص خانه بهره می برند.
اما یکی از سوالات بسیار مهمی ممکن است مطرح شود این است که به چه پارچه ای کجراه گفته می شود؟
در پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره کنیم که نام این پارچه، برگرفته از نوع بافت آن است؛ در واقع می توان گفت در هنگام تولید این پارچه خطوط بافت آن به صورت کج پیش می روند و همین امر باعث نامگذاری این پارچه ها به کجراه شده است.
در زمانهای قدیم از این پارچه ها تنها برای دوخت انواع لباس کار بهره گرفته می شد، اما این روزها وسعت کاربرد آنها بسیار زیاد شده است و ما شاهد انواع و اقسام لباسهای مختلف در بازار هستیم که با بهره گیری از این پارچه زیبا و مقاوم دوخته شده اند.

پخش انواع پارچه تریکو ملانژ کجراه

پخش انواع پارچه تریکو ملانژ کجراه سایت اینترنتی ما که در حال حاضر مشاهده می کنید، یکی از مراکز اصلی پخش پارچه ملانژ کچراه در کشورمان است و این محصول را با قیمت مناسب در دسترس آنها قرار می دهد.
این پارچه ها در دوخت انواع شلوار و لباس ورزشی نقش بسیار موثری ایفا می نمایند و بسیاری از تولید کنندگان لباس در شهرهای مختلف ایران، به سبب کیفیت بالا و قیمت مناسب، انواع پارچه ملانژ تریکو کجراه را برای دوخت لباسهای خود انتخاب می نمایند.
معمولاً کاربرد این نوع پارچه پاییزه و زمستانه است، چرا که به سبب دارای بودن الیاف بسیار قدرتمند در ساختار خود، از وارد شدن سرمای هوا به بدن جلوگیری کرده و گرمای مطبوعی را ایجاد می نماید.
شایان ذکر است که در ساختار پارچه ملانژ مقداری الیاف پلی استر نیز به کار رفته است که این امر موجب درخشندگی و زیبایی آن شده است که برای خانم ها جذابیت خاصی دارد.
این پارچه معمولاً در رنگ طوسی تولید می شود، اما می توان در بازار سایر رنگهای آن از جمله سفید، مشکی، سرمه ای و زغالی را نیز مشاهده نمود.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ فروش عمده پارچه ملانژ ورزشی کجراه

  1. محمد مهدی رمضانی گفت:

    سلام و درود
    لطفاً قیمت ملانژ کجراه مشکی و خاکستری را برای اینجانب در واتساپ یا روبیکا یا بصورت پیامک بفرستید
    ۱۰طاقه بخوام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت