فروش عمده پارچه ملانژ گلکسی ورزشی

فروش عمده پارچه ملانژ گلکسی ورزشی

این روزها بازار فروش عمده پارچه ملانژ گلکسی ورزشی به دلیل کاربرد فراوان و کیفیت مرغوب بسیار پر رونق می باشد و مشتریان زیادی دارد. بسیاری از خریداران خرید کلی را ترجیح می دهند؛ چرا که هزینه کمتری می پردازند و سود خوبی می برند همچنین فروشندگان نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رسانند. بسیاری از تولید کنندگان البسه ورزشی از خریداران عمده این پارچه می باشند.

فروش عمده پارچه ملانژ گلکسی ورزشی

چه نخی در بافت پارچه ملانژ استفاده می شود؟

چه نخی در بافت پارچه ملانژ استفاده می شود؟ پارچه ملانژ دارای انواع مختلفی می باشد و هر کدام از آنها توجه به نوع نخ به کار رفته در پارچه دارای ویژگی و خصوصیات متفاوتی می باشند. در بافت پارچه ملانژ اغلب از نخ پنبه و پلی استر استفاده می شود که پلی استر به کار رفته در آن باعث درخشندگی و شفافیت پارچه می شود و برای تهیه انواع لباس زنانه مانند بلوز و دامن استفاده می شود.
پارچه ملانژ از نخ های دیگری نیز تهیه می شود که می توان به نخ فلامنت، نخ ویسکوز، نخ لاکرا و نخ اسپان و … اشاره نمود. پارچه ملانژ دارای نمونه های متنوعی از جمله پارچه ملانژ یکرو، پارچه ملانژ دورو، پارچه ملانژ دورس و پارچه ملانژ فانریپ می باشد.

عرضه مستقیم پارچه ملانژ گلکسی در تهران

عرضه مستقیم پارچه ملانژ گلکسی در تهران عرضه مستقیم پارچه ملانژ گلکسی در تهران توسط همین شرکت انجام می شود. همان طور که می دانید در خرید و فروش هایی که به شکل مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد، قیمت پایین و ارزان می باشد و بسیاری از مشتریان از این نوع خرید استقبال خوبی می کنند.
برای اطلاع از نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید و آنها مشاوره لازم را در خصوص خریدی آسان تر ارائه داده تا بتوانید در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه کالای مورد نظر را خریداری کنید.
کشور ما دارای کارخانه های نساجی متعددی در شهرهای مختلف می باشد که امروزه انواع پارچه را با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و به وسیله تکنولوژی مدرن طراحی و تولید می کنند.
یکی از پر فروش ترین پارچه های تولید شده در این نساجی ها، پارچه ملانژ می باشد که در نمونه های مختلف برای کاربردهای گوناگون تولید می گردد.
پارچه ملانژ برای دوخت انواع پوشاک گرم، لباس های خانگی و راحتی، شلوارهای اسلش، سویشرت و گرم کن و … مورد استفاده قرار می گیرد و انواع این پوشاک با استفاده از بهترین پارچه ملانژ در رنگ بندی زیبا و شیک در شرکت های تولیدی پوشاک دوخته و عرضه می گردد. پارچه ملانژ ورزشی دارای استحکام و دوام بالایی بوده و از کشسانی مناسبی برخوردار می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت