فروش عمده پارچه گردباف جودون متری

فروش عمده پارچه گردباف جودون متری

یکی از مراکز فروش عمده پارچه گردباف جودون متری با بهترین کیفیت و قیمت مطلوب همین شرکت می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول به دست آورید و بعد از خرید محصول مورد نظر به نشانی شما ارسال می گردد. با خرید غیر حضوری در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صرفه جویی می شود همچنین در خرید عمده قیمت پایین تر از خرید جزیی است.

فروش عمده پارچه گردباف جودون متری

مشخصات فنی پارچه جودون

مشخصات فنی پارچه جودون پارچه جودون دارای چه مشخصات و ویژگی هایی می باشد؟ این پارچه با استفاده از دستگاه گردباف تولید می شود و از جنس نخ و پنبه است که دارای کشسانی بسیار خوبی می باشد و دوخت آسان و راحتی دارد. این پارچه آبرفتگی نداشته و دارای بافتی لانه زنبوری است.
شستشوی آسانی داشته و به سادگی تمیز می شود و دارای بافت نرم و لطیفی است که در دوخت انواع البسه مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه جودن دارای انواع مختلفی شامل پارچه جودون لیزری، پارچه جودون ملانژ، پارچه جودون ریون و پارچه جودون لاکرا و … می باشد که هر کدام از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند.
از این پارچه در دوخت انواع تونیک، پولوشرت، تی شرت مردانه و بچه گانه، انواع دامن زنانه، شلوار و مانتو زنانه، انواع تی شرت های تبلیغاتی و تی شرت های جذب و … استفاده می گردد. این پارچه تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد که مشتری با توجه به نوع کاربرد و سلیقه خود می تواند آن را انتخاب و خریداری نماید.

فروشگاه پارچه گردباف جودون پلاس اعلا

فروشگاه پارچه گردباف جودون پلاس اعلا فروشگاه پارچه جودون پلاس اعلا را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید. پارچه جودون اعلا با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد فراوانی که دارد، یکی از پر فروش ترین انواع پارچه در کشور می باشد و بسیاری از تولیدی های بزرگ پوشاک آن را به صورت عمده تهیه می کنند و با استفاده از این پارچه با کیفیت، انواع لباس مردانه، زنانه و بچه گانه را با بهره گیری از بهترین خیاطان و طراحان به دوسیله دستگاه های مدرن طراحی و تولید می کنند.
این پارچه در کارخانه های نساجی با استفاده از الیاف مرغوب و پیشرفته ترین تکنولوژی تولید و ارائه می شود. قیمت این پارچه با توجه به کیفیت، نوع الیاف به کار رفته در آن، روش خرید و فروش، برند و شرکت تولید کننده، طرح دار و یا ساده بودن پارچه، رنگ آن و … متفاوت می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت