فروش فوق العاده پارچه لاکرا

فروش فوق العاده پارچه لاکرا

پارچه لاکرا پارچه ای است که قابلیت کشش زیادی دارد و حتی موقع شسته شدن اندازه آن تغییر نمی کند. این پارچه برای بار اول توسط یک شیمیدان آمریکایی اختراع شد که از آن موقع به بعد وارد صنعت نساجی شد. پارچه لاکرا در موارد مختلفی به کار می رود به عنوان مثال می توان گفت از آن برای تولید لباس های زنانه راحتی و انواع  لباس های ورزشی استفاده می شود. کیفت و جنس کششی آن سبب شده است که این پارچه فروش فوق العاده ای داشته باشد. فروش فوق العاده پارچه لاکرا فرصت بسیار مناسبی برای خریداران و مصرف کنندگان عزیز این نوع پارچه می باشد و می توانند با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه اقدام به تهیه آن نمایند. 

فروش فوق العاده پارچه لاکرا

انواع پارچه های لاکرا را معرفی کنید

انواع پارچه های لاکرا را معرفی کنیدپارچه های لاکرا انواع بسیار مختلف و متوعی را دارا می باشند. انواع پارچه لاکرا که یکی از آن قابل استفاده در تولید لباس های ورزشی در رشته های مختلف و همچنین یکی دیگر از انواع پارچه لاکرا، پارچه تریکو پنبه می باشد که این نوع هم قابلیت کشسانی فراوانی را دارا می باشد. در این جا باید به این نکته اشاره کرد که انواع پارچه لاکرا در طرح ها و رنگ های مختلف، از کیفیت و قابلیت کشش بسیار مناسبی برخوردار می باشد و این باعث شده است که فروش و مصرف این کالا بالا باشد که البته می توان گفت قیمت آن هم مناسب می باشد.  

تولید پارچه لاکرا در نساجی

تولید پارچه لاکرا در نساجیتولید پارچه لاکرا به دلیل جنس و قابلیت کشسانی که دارد بیشتر تولید می شود. تولیدکنندگان این نوع محصول به دلیل خاصیت کششی آن بیشتر برای لباس های ورزشی و راحتی که لازم است کشش و راحتی مناسبی را داشته باشند، مثل دستکش، جوراب و… تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند. این نوع پارچه لاکرا در سطح کشور به دلیل مصارف متعدد و مختلفی که از آن می شود طرفداران و خریداران زیادی دارد و این امر سبب شده است که قیمت و کیفیت آن بسیار مناسب باشد. لازم به ذکر است که این نوع پارچه اگر از مراکز تولید و به صورت عمده خریداری شود، قیمت آن بسیار ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود. پس در این جا باید به این موضوع اشاره شود که تولید پارچه لاکرا در صنعت نساجی ایران مانند سایر پارچه های دیگر دارای اهمیت فراوانی می باشد. نساجی شهرهای مختلف کشور عزیزمان با تولید این نوع پارچه خاص و همچنین با کیفیت توانسته است، نیاز مصارف مختلف را در این جهت فراهم کند. 

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ فروش فوق العاده پارچه لاکرا

  1. pshxsrfjgm گفت:

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت