فروش مستقیم پارچه ویسکوز ۱۰۰% خنک

فروش مستقیم پارچه ویسکوز ۱۰۰% خنک

فروش پارچه ویسکوز ۱۰۰% در بازار داخلی و خارجی از رونق خوبی برخوردار است. فروش عمده پارچه ویسکوز توسط این مجموعه با کیفیت عالی و قیمت باور نکردنی انجام می شود. خرید مستقیم از این مجموعه چون بدون واسطه می باشد از نظر هزینه بسیار به صرفه است بافندگی پارچه ویسکوز این محصول را با ظرافت خاصی می بافند تا در خیاطی های سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

فروش مستقیم پارچه ویسکوز 100% خنک

نقاط قوت پارچه ویسکوز ۱۰۰% چیست؟

نقاط قوت پارچه ویسکوز 100% چیست؟ الیاف ویسکوز بر خلاف تصور عمومی الیافی هستند که پایه طبیعی داشته و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی است و تنها تفاوتی که می توان به الیاف ویسکوز نسبت به پنبه و لینن دارد این است که از الیاف کاغذا استفاده شده است. از انجا که تولید این الیاف به دست بشر تهیه می شود به آن الیاف بشر ساخته می گویند. برخی از خصوصیات و نقاط قوت ویسکوز عبارتند از:

  • پارچه ویسکوز جذب رطوبت بالایی دارد و ۵۰ درصد بیشتر از پنبه است خاصیت ارتجاعی مناسبی دارد و همین عامل باعث شده تن خور خشک تری داشته باشد.
  • ظاهری درخشان و براق دارد.
  • خاصیت تنفس پذیری بسیار بالایی دارد و جزو پارچه ها و الیاف های خنک است. می توان آن را هادی گرما نامید و به طوری که در حفظ دمای بدن پوششی از جنس ویسکوز داشته باشد. در مرحله رنگرزی به راحتی و آسانی رنگپذیر بوده و می تواند اکثریت رنگ ها را به خود بگیرد. موجب تولید الکتریسته نشده به همین دلیل بسیار محبوب بوده و دوخت راحتی دارد.
  • با اینکه خیلی زود چروک می شود و تل ننداختن پارچه این ضعف را به خوبی پوشش می دهد. و به دلیل استحکام مناسب برای ملحفه، روﻣﯿﺰی، ﻟﺒﺎس زﻧﺎﻧﻪ و ﻣﺮداﻧﻪ، زﯾﺮ ﭘﻮش و ﻟﺒﺎس ورزﺷﯽ کاربرد دارد.

قیمت کارخانه ای پارچه ویسکوز ۱۰۰%

قیمت کارخانه ای پارچه ویسکوز 100% قیمت پارچه ویسکوز بسته به کیفیت، نوسانات بازار، میزان عرضا و تقاضا، کیفیت و جنس پارچه، برند و… متغیر است. در کشور ما این نوع پارچه برای تهیه لباس های ورزشی استفاده می شود. با توجه به گران شدن ارز قیمت این کالا افزوده می شود و بسیاری از تاجران ترجیح می دهند سرمایه خود را صرفه تولید این محصول سود آور کنند. همچنین دولت در حمایت با تولیدات داخلی و دادن وام های بلاعوض کمک زیادی کند تا صنعت پارچه و نساجی پار بر جا بماند.

این صنعت روز به روز پیشرفته تر می شود و نیازمند به روز رسانی های جدید می شود. دستگاه های مدرن امروز نیاز کارخانه ها رو به نیروی انسانی را کاهش داده است. در کشور کارخانه ها بسیار زیاد وجود دارد و در یک فضای رقابتی مشغول به فعالیت هستند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت