فروش ویژه پارچه دورس ترویرا

فروش ویژه پارچه دورس ترویرا

پارچه ها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشوند و به بازار و فروشگاه های معتبر عرضه میگردند. فروش ویژه پارچه دورس ترویرا بسته به طرح، رنگ، جنس و… بسیار بی نظیر است.
پارچه دورس ترویرا با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالایی که دارد، به کشورهای همسایه از جمله عراق، پاکستان، ترکمنستان، افغانستان و… نیز صادر میشود. پارچه دورس ترویرا، در داخل و خارج کشور از فروش ویژه گسترده ای برخوردار است. این منسوج زیبا با نام شرکت بازرگانی دیبافت به بازار و فروشگاه های معتبر عرضه میشود.
انواع طرح ها و رنگ های پارچه دورس ترویرا، فروش ویژه بسیار مناسبی را در بازار به دست گرفته است. پارچه دورس ترویرا به دلیل این که از فروش ویژه ای برخوردار است، از باکیفیت ترین، مرغوبترین و با مناسب ترین قیمت به فروش میرسد که این منسوج از این نظر با منسوجات شرکت های دیگر در تمایز است.
فروش ویژه پارچه دورس ترویرا توسط شرکت بازرگانی دیبافت، نمایندگی هایی در بسیاری از مناطق مختلف کشور را دارا است تا متقاضیان بتوانند به راحتی به این کالای مرغوب دسترسی یافته و خرید خود را به راحتی انجام دهند.
برای فروش ویژه پارچه دورس ترویرا، شرکت بازرگانی دیبافت سایتی را راه اندازی کرده است تا متقاضیان بتوانند با مراجعه به این سایت، از قیمت، جنس، کیفیت و مرغوبیت پارچه دورس ترویرا آگاهی یافته و خرید مطابق با سلیقه خود انجام دهند.

بازار توزیع پارچه دورس ترویرا
با استفاده از پارچه تریکو دورس میتوان لباس های متنوعی را دوخت. از این پارچه برای دوخت لباس های بچگانه نیز به کار برده شده است. پارچه تریکو دورس انواع پارچه های زمستانی و تابستانی را شامل میشود که هر کدام از این پارچه ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. این پارچه دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی است. پارچه تریکو دورس از نرمی و لطافت قابل توجهی برخوردار است. در پارچه تریکو دورس چروک پذیری وجود ندارد و آب رفت در این پارچه امکان پذیر نیست. پارچه تریکو دورس برای دوخت لباس های ورزشی بسیار پرکاربرد است و به صورت طاقه ای و متری به فروش میرسد.
از پارچه دورس خار خورده برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه استفاده شده است. این پارچه خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. پارچه دورس خار خورده با توجه به این که از ضخامت قابل قبولی برخوردار است، در عین حال بسیار لطیف نیز است. این پارچه به دلیل این که از مواد اولیه درجه یک تولید شده است، هیچ گونه آلرژی و حساسیت برای بزرگسالان و کودکان ایجاد نمیکند.
برای درخشندگی و زیبایی این پارچه از الیاف پلی استر بهره گرفته شده است و یکی از رایج ترین پارچه ها در بازار است. پارچه دورس سه نخ با استفاده از ماشین های گردباف تولید شده است. تولیدی های پارچه دورس سه نخ همیشه به فکر مرغوبیت و کیفیت منسوجات شان هستند. به همین دلیل برای تولید منسوجات خود از الیاف مرغوب و درجه یک استفاده کرده اند. از این پارچه برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه استفاده شده است و از الیاف پنبه برای تولید این پارچه بهره گرفته شده است.
شرکت بازرگانی دیبافت از همه مدل و طرح های منسوجات زیبا و باکیفیت را دارا است. کافی است شما به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید. مطمعن باشید که کارکنان این شرکت بازرگانی در اسرع وقت منسوجات و کالایی را که خریده اید به موقع به دستتان خواهند رسانید.

ویژگی مطلوب پارچه دورس

ویژگی مطلوب پارچه دورس

پارچه دورس از ضخامت بسیار بالایی برخوردار است و در عین حال بسیار نرم و لطیف است. این پارچه به دلیل این که ضخامت خوبی دارد، باعث میشود که هوای سرد به داخل پارچه نفوذ نکند.
پارچه دورس آب رفت ندارد و رنگ دهی در این پارچه امکان پذیر نیست. این پارچه با استفاده از الیاف درجه یک، تولید شده است. به همین دلیل هیچ گونه آلرژی و حساسیت برای کودکان و بزرگسالان ایجاد نمیکند.
انواع رنگ های این پارچه با هر سلیقه و بودجه ای در بازار و فروشگاه های معتبر یافت میشود. کشیدگی و سایش در این پارچه وجود ندارد و از تراکم بافت بسیار بالایی برخوردار است که این امر باعث میشود که پارچه دورس دچار تغییر شکل نشود. چروک پذیری در پارچه دورس وجود ندارد‌. برای اطمینان میتوانید قسمتی از پارچه را در مشت خود نگه داشته و چند ثانیه به حال خود رها کنید. اگر پارچه به حالت اولیه اش برگشت، امکان چروک شدگی وجود ندارد.

بررسی لطافت پارچه دورس

بررسی لطافت پارچه دورس

پارچه دورس ترویرا با این که رویه ای ضخیم دارد از لطافت و نرمی قابل توجهی برخوردار است به همین دلیل باعث آزار به پوست نمیشود. این پارچه به دلیل این که از دوام، استحکام، درخشش و لطافت قابل قبولی برخوردار است، طرف داران زیادی دارد. پارچه دورس به دلیل نرمی و لطافتش دارای تنفس پذیری راحتی است.
به دلیل این که داخل پارچه دورس دارای لطافت خاصی است، هنگام استفاده سبکی قابل توجهی احساس میشود و رویکرد مساعدی را از خود به نمایش میگذارد.

معیارهای مهم هنگام انتخاب بهترین پارچه دورس

معیارهای مهم هنگام انتخاب بهترین پارچه دورس

بهترین پارچه دورس به دلیل این که از لطافت و نرمی قابل توجهی برخوردار است، برای دوخت سوییشرت، شلوار مردانه، هودی و… بسیار مناسب است. پارچه دورس ترویرا باید هنگام شست و شو رنگ پس ندهد‌. اما از کجا بدانیم که پارچه مورد نظر رنگ دهی دارد یا نه؟
بهتر است موقع خرید، پارچه مورد نظر را به طور کامل باز کرد. اگر لکه هایی غیر از طرح اصلی که روی پارچه است، دیده شد، پارچه مورد نظر رنگ دهی دارد.
یکی از معیارهای مهم هنگام انتخاب بهترین پارچه دورس، عدم چروک پذیری آن است. اگر میخواهید بدانید که پارچه مورد نظر دارای چروک پذیری است یا نه، بهتر است قسمتی از پارچه را در مشت خود فشار داده و رها کنید. اگر بعد از چند ثانیه به حالت اولیه اش برگشت، پارچه دارای عدم چروک پذیری است.

بازار توزیع پارچه دورس ترویرا

بازار توزیع این منسوج

بازار توزیع پارچه دورس ترویرا دارای فروش بسیار گسترده ای است و انواع طرح ها و رنگ های پارچه دورس ترویرا را با هر سلیقه و بودجه ای میتوان یافت. شرکت بازرگانی دیبافت یکی از قابل اطمینان ترین شرکت بازرگانی است که پارچه دورس ترویرا را به اقصا نقاط کشور و همچنین کشورهای همسایه توزیع و پخش میکند. این شرکت بازرگانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است. شما میتوانید با مراجعه به سایت این شرکت بازرگانی انواع رنگ های پارچه دورس ترویرا را مشاهده کرده، ثبت سفارش داده و خریداری نمایید.
شما با یک بار خرید از این شرکت بازرگانی مطمعنا مشتری دائمی این شرکت بازرگانی خواهید شد. زیرا کالاها و منسوجات شرکت بازرگانی دیبافت از الیاف درجه یک تولید شده است و از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ فروش ویژه پارچه دورس ترویرا

  1. وحیدی گفت:

    انواع طرح ها و رنگ های پارچه دورس ترویرا، فروش ویژه بسیار مناسبی را در بازار به دست گرفته است. پارچه دورس ترویرا به دلیل این که از فروش ویژه ای برخوردار است، از باکیفیت ترین، مرغوبترین و با مناسب ترین قیمت به فروش میرسد که این منسوج از این نظر با منسوجات شرکت های دیگر در تمایز است.

  2. بهزادمصطفوی گفت:

    این پارچه ترویراایرانیش خوبه یاخارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت