فروش ویژه پارچه ملانژ

فروش ویژه پارچه ملانژ

تا چه اندازه با انواع پارچه آشنایی دارید؟ آیا می دانستید که تنوع پارچه ها و کارکرد آنها برای دوخت انواع لباس پیچیده تر از آن چیزی است که تا به حال فکرش را می کردید. آیا اسم پارچه ملانژ به گوشتان آشنا نیست؟ آیا می دانید این پارچه از چه نخی ساخته می شود و برای دوخت چه لباسهایی به کار می رود؟ 

فروش ویژه پارچه ملانژ

پارچه ملانژ برای دوخت چه لباس هایی مناسب است؟

پارچه ملانژ برای دوخت چه لباس هایی مناسب است؟

پارچه ملانژ بیشتر از الیاف مصنوعی مانند پلی استر تشکیل شده است. این الیاف ۶۵ درصد این پارچه را تشکیل می دهند. ۳۵ درصد باقی مانده آن را الیاف نخی (نخ پنبه) تشکیل می دهد.

وجود الیاف پلی استر این پارچه باعث حالت براقی و شفافیت در این پارچه شده است. پارچه های ملانژ جز پارچه های ارزان قیمت موجود در بازار هستند. البته تغییر در میزان نخ و پلی استر این پارچه باعث تغییر قیمت آن می شود بطوری که هر چه درصد نخ پنبه این پارچه بالاتر رود کیفیت، لطافت و در نتیجه قیمت این پارچه بیشتر می شود.

لباس هایی که با دوخت پارچه ملانژ می توان تهیه کرد برای سنین کودکی تا کهنسالی مناسب هستند. از جمله این لباس ها می توان به انواع سویشرت، تیشرت، لباس های ورزشی، تاپ و شلوارک خانگی و لباس های ورزشی اشاره کرد.

پارچه ملانژ در انواع تک رو، دو رو، دورس و فانریپ تولید می شود و هر کدام از این آنها برای دوخت لباس های خاص این نوع پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه ای از لباس های دوخت شده از این نوع پارچه ها عبارتند از:

تک رو :شلوار راحتی، تاپ، تی شرت

دو رو: بلوز و تیشرت ضخیم، شلوار ورزشی 

دورس :گرمکن کرک دار، شلوار اسلش، سویشرت

فانریپ : لباس ورزشی 

فروش پارچه ملانژ در تهران

فروش پارچه ملانژ در تهران

در تهران و اکثر شهرستان ها تولید های لباس فراوانی وجود دارد که به کار در زمینه تولید انواع لباس با انواع پارچه مشغول هستند.یکی از زمینه های فعالیت این تولیدی ها، تولید لباس برای ارزان سراهاست. برای این نوع کار پارچه های ملانژ بهترین گزینه هستند. 

تنوع دوخت لباس با پارچه های ملانژ بسیار بالاست و علاوه بر آن می توان انواع کیفیت لباس را با انواع پارچه ملانژ تهیه نمود. چنانچه در زمینه تولید لباس فعالیت دارید و به دنبال پارچه ملانژ هستید بهترین مکان برای خرید این پارچه تهران می باشد. جهت اطلاع از تنوع ، کیفیت و قیمت فروش پارچه ملانژ می توانید از فروشگاه اینترنتی ما دیدن فرمایید و با راهنمایی و مشاوره کارشناسان ما، بهترین پارچه ملانژ را برای دوخت لباس مورد نظرتان انتخاب نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت