فروش ویژه پارچه نخ ملانژ

فروش ویژه پارچه نخ ملانژ

تولید کنندگان برای فروش بیشتر محصولات خود طرحی به نام فروش ویژه را ارائه میدهند که در این نوع از فروش، محصولات با قیمتی مقرون به صرفه تر ارائه میشود. فروش ویژه پارچه نخ ملانژ برای آن دسته از افرادی که قصد خرید این پارچه را دارند بهترین موقعیت است تا این محصول را با قیمت بسیار کمتری نسبت به قیمت بازار تهیه نمایند.
در واقع فروش ویژه شرایط ایده آلی است که برای هر خریداری بهترین موقعیت است شما میتوانید در طرح فروش ویژه پارچه نخ ملانژ این پارچه های نخی را به صورت عمده که هم شامل خرید کیلویی و هم قواره ای میشود خریداری کنید. تفاوتی که این فروش با سایر خرید و فروش ها دارد قیمت مناسب و تخفیف ویژه ای است که در طرح فروش ویژه داده میشود.
امروزه تنوع طرح و رنگ در پارچه ها بسیار زیاد است که یکی از پرفروش ترین آنها این پارچه است. این پارچه بر اساس زیبایی و قیمتی مناسبی که دارد در بین مردم بسیار محبوب است.

معرفی انواع پارچه نخی

معرفی انواع پارچه نخی

پارچه های نخی از بهترین و پرفروش ترین پارچه های ملانژ هستند؛ این پارچه ها به علت تنوع بسیاری که داشته در میان مردم محبوبیت فراوانی دارند.
در این بخش ما در رابطه با انواع مختلف این پارچه و قابلیت و کاربردهای آنها اطلاعات لازمه را در اختیارتان قرار میدهیم تا شناخت شما از این پارچه ها بیشتر شود.
پارچه نخی چیت: پارچه نخی چیت به علت بافت زیبا و ویژه ای که دارد سطحی براق و چشم نواز را در بر میگیرد.
پارچه نخی ویسکوز: قابلیت کشسانی بالایی دارد همچنین این الیاف نازک و ظریف اند.
پارچه فلانلت: این پارچه ها لطافت و نرمی بسیار بالایی دارند، از آنجا که تولید لباس کودک از اهمیت بالایی برخوردار است، برای دوخت لباس های آنها معمولاً از پارچه فلانلت استفاده میشود.

معرفی انواع پارچه نخی
پارچه نخی ماهوت: این پارچه از الیاف ۱۰۰% پنبه ای تولید شده است و بافت آن به صورت راه راه های افقی و بسیار ظریف و زیبا است.
پارچه نخی مثقال: بافت این پارچه ساده و الیاف استفاده شده در آن همه الیاف پنبه است اما کیفیت آن بسته به درجه کیفیت همین الیاف دارد که معمولاً از الیاف باکیفیتی استفاده نمیشود.
علاوه بر همه اینها، پارچه های نخی در مدل های بسیار مختلفی که خریداران زیادی نیز دارند و بسیار پر طرف دار هستند تولید میشوند، از جمله پارچه های نخی لان، پوپلین، چیپنر، عثمانی، آکسفورد، چلوار و…
شما میتوانید هر کدام از این مدل های پارچه نخی را که میخواهید در طرح فروش ویژه پارچه نخی ملانژ با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی تهیه نماید.

ویژگی بهترین پارچه نخی ملانژ

ویژگی بهترین پارچه نخی ملانژ

مهم ترین ویژگی پارچه های نخی لطافت و نرمی آنها است، یک پارچه نخی خوب، باید لطافت و نرمی ویژه ای را در بر بگیرد و زیر دست آن نیز نرم باشد.
از دیگر ویژگی ها و مزیت های پارچه های نخی خوب، تبادل هوا در آنها است. همچنین مزیت دیگری که در رابطه با ویژگی یک پارچه نخی خوب باید به آن توجه کرد چروک پذیری آن است این پارچه ها تولیدشان به گونه ای است که چروک شدن عضو جدا نشدنی آنها است و در واقع زیبایی این پارچه ها به علت همین چروک پذیری است.
در واقع نخ استفاده شده در این پارچه ها نخ پنبه است و تفاوت اصلی پارچه های نخی با سایر پارچه ها در این است که در صد نخ پنبه استفاده شده در آنها بیشتر است از همین رو نرم و راحت و خنک هستند.

بررسی رنگ بندی پارچه نخ ملانژ

بررسی رنگ بندی پارچه نخ ملانژ

رنگ بندی پارچه های نخی بسیار گسترده است و علت محبوبیت این پارچه ها نیز همین تنوع رنگ آنها است. رنگ بندی نخ ملانژ مخلوط ترکیبی است و در این ترکیب، از متنوع ترین رنگ ها بهره گرفته میشود و رنگ بندی نخ ملانژ غیر مخلوط ساده و یک دست است.
استفاده از نخ های متفاوت سبب میشود که پارچه ملانژ در مدل های مختلفی ارائه شود از جمله: پارچه تریکو ملانژ، پارچه ریون ملانژ، پارچه ملانژ لاکر، پارچه ملانژ کجراه، پارچه ملانژ دورو.
به طور کلی این پارچه ها صرف نظر از لطافت و کاربردی که دارند به علت زیبای و تنوع رنگی که شامل میشوند از پر فروش ترین پارچه های موجود در بازار هستند.

صادرات پارچه نخ ملانژ

صادرات این منسوج

کشور ما توانسته با بهره گیری از بروزترین و مجهزترین دستگاه های ریسندگی در امر تولید نخ و در نهایت پارچه ملانژ بسیار موفق عمل نماید و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.
در میان مدعیان فراوانی که در رابطه با تولید و صادرات این پارچه وجود دارند، کشور ما از برترین تولید کنندگان است و بعد از ما چینی ها نیز در این زمینه موفق عمل کرده اند.
کشور ما از تولید کنندگان برتر پارچه ملانژ بوده و همین هم سبب شده که بدون اغراق بهترین تولید کننده جهان در زمینه تولید پارچه ملانژ در بالاترین استانداردهای جهانی شده و علت آن هم توانایی بالا در تولید نخ هایی است که در این پارچه به کار میروند.
برندهای مطرح و مختلفی که در زمینه تولید پارچه در حال حاضر فعالیت دارند توانسته اند با تولید مازاد بر نیاز دست به صادرات انبوه این پارچه به تمام جهان بزنند و پارچه های در نهایت کیفیت را، با قیمتی مناسب به بازار جهانی عرضه کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت