فروش پارچه بیسکویتی در ایران

فروش پارچه بیسکویتی در ایران

امروزه صنعت نساجی نسبت به زمان گذشته پیشرفت زیادی کرده است و دستگاه های زیادی به تولید پارچه های متنوع کمک زیادی کرده است یک نوع از این دستگاه ها، دستگاه گردباف است که به کمک این دستگاه پارچه های کشی زیادی تولید و به بازار فروش وارد می شود یک نوع از این پارچه ها، پارچه بیسکویتی است.

فروش پارچه بیسکویتی در ایران

موارد استفاده از پارچه بیسکویتی

موارد استفاده از پارچه بیسکویتی

از پارچه های بیسکویتی که رواج زیادی پیدا کرده است برای دوخت و دوز لباس های دخترانه و زنانه استفاده می شود. تولید لباس های زنانه و دخترانه مجلسی و مانتوهای بروز و مجلسی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از علت ها برای انتخاب مانتو این است که بافت محکم و عالی دارد و در مدل های ساده و راه راه تولید می شود و این طرح ها خیلی شیک و زیبا هستند.

توزیع پارچه بیسکویتی در بازار تهران

توزیع پارچه بیسکویتی در بازار تهران

یکی از پارچه های پر کاربرد و پر طرفدار که این روزها در تمام استان ها بخصوص بازار تهران رونق فراوانی پیدا کرده است پارچه بیسکویتی است.برای تولید این نوع پارچه از نخ های گوناگون استفاده می شود و در متراژهای مختلف تولید و روانه بازار می شود. عرض این پارچه ها به طور استاندارد یعنی صد و پنجاه است. پارچه های بیسکویتی به صورت دورو هستند

این مدل پارچه در بین صاحبان تولیدی ها بزرگ از اهمیت بالای برخوردار است. به دلیل ویژگی ها چون: دوام و استحکام بالا، طرح ها و رنگ های جدید که مورد پسند تمام سنین است و دارای قیمت مناسبی است قیمت کم دلیلی بر بی کیفیت بودن نیست. یک ویژگی برتر این است که می تواند حرارت را به خوبی عبور می دهد. جنس این پارچه خنک است. و نوع نخی که در آن استفاده می شود بیشتر نخ پنبه اعلا است.

این پارچه طرفداران خاص خود را دارد. و از این پارچه در دوخت های لباس های متنوعی استفاده می کنند. و این روزها پارچه های کشی طرفداران زیادی دارند. عرضه و توزیع پارچه بیسکویتی در بازار تهران هم به صورت حضوری امکان پذیر است هم از طریق سایت های معتبر فروش این نوع پارچه امکان پذیر است.
 امروزه بیشتر افراد به دلیل دغدغه های شغلی و امور منزل وقت کافی ندارند این افراد می توانند به طریق آنلاین خرید خود را انجام دهند و از تخفیفات سایت های فروش بهره ببرند. 

قیمت خرید پارچه های بیسکویتی به عوامل مختلفی چون نوع برند، کیفیت، نوع نخی که استفاده می شود  متفاوت است حتی سایت های فروش قیمت های متفاوتی دارند پس در خرید خود عجله نکنید و با دقت فراوان خرید را انجام دهید 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت