فروش پارچه تریکو دورس لاکرا

فروش پارچه تریکو دورس لاکرا

لاکرا از نخ های پرمصرف در تولید انواع پوشاک است که دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی است. فروش پارچه تریکو لاکرا دورس به صورت عمده و با کمترین قیمت برای همه خریداران وجود دارد.

فروش پارچه تریکو دورس لاکرا

کاربرد نخ لاکرا یا اسپاندکس در پارچه

کاربرد نخ لاکرا یا اسپاندکس در پارچه نخ لاکرا یا اسپاندکس از مقاوم ترین نخ هایی است که خاصیت کششی فراوانی دارد. این نخ در گروه الیاف مصنوعی قرار گرفته و تا ۵ برابر خود کشش دارد. کاربرد این نخ در ادامه ذکر شده است:

  • انواع جوراب
  • لباس های ورزشی
  • انواع دستکش

این نخ از پلاستیک طبیعی دارای مقاومت بیشتری است. به دلیل کش آمدن این نخ کاربرد آن در پوشاکی است که احساس راحتی فراوانی برای مصرف کننده به وجود می آورد. پوشاک ورزشی که مصرف کننده حین مصرف آنها با تحرکات زیادی مواجه می شود از انواع پارچه تریکو پنبه تولید شده از نخ لاکرا تولید شده اند.

این پارچه حس راحتی زیادی را به ارمغان می آورد و به راحتی پاره یا دچار آسیب نمی شود. پارچه تریکو کشی همچنین در دیگر پوشاک مانند تی شرت، شلوار و… به مصرف رسانده می شود. این پارچه کاربرد گسترده خود را مدیون خاصیت کشسانی خود می باشد.

این پارچه ها در طرح، مدل و رنگ های بسیار متنوع تولید می شوند که بسیار شاد و جذاب هستند و به همین دلیل استفاده از آنها گسترش یافته است. صنعت نساجی و کارگاه های خیاطی بیشترین مصرف را از این نخ دارند.

عرضه مستقیم پارچه تریکو پنبه کشی لاکرا

عرضه مستقیم پارچه تریکو پنبه کشی لاکرا عرضه پارچه تریکو پنبه کشی لاکرا به صورت مستقیم توسط این مجموعه انجام می‌ شود که از کادر مجرب و تیم حرفه ای تشکیل شده است. می توانید برای سفارش این محصول با کارشناسان فروش که دارای سال ها تجربه و دانش روز هستند تماس بگیرید.

نحوه برقراری ارتباط به صورت تلفنی با استفاده از شماره های تماس که در ادامه قرار داده شده است می باشد. کیفیت بالا و مرغوبیت در محصولات لحاظ شده است و قیمت های ارزانی نیز به آنها اختصاص داده شده است تا همه افراد بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

این محصول توسط بهترین تولیدکنندگان و برندهای مطرحی که برای آن در نظر گرفته شده است در بازار داخلی به فروش می‌ رسد. تنوع این محصولات را می توان مشاهده نمود. مشخصات و ویژگی ها جهت سهولت خرید در اختیار سفارش دهندگان قرار داده می شود.

جهت تهیه عمده محصول می توانید از کاهش هزینه‌ ها و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید که برای همه افراد امکان‌ پذیر است و توصیه می‌ شود خرده‌ فروشان که در بازار قیمت تکی محصول را ارائه می‌ دهند این راه را انتخاب کنند چرا که با این کار به سود خوبی دست پیدا می کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت