فروش پارچه تریکو گلدار به صورت کیلویی

فروش پارچه تریکو گلدار به صورت کیلویی

آیا می دانید مغازه ها و فروشگاه های عرضه پارچه، پارچه تریکو را به صورت کیلویی و یا متری از تولید کننده های خریداری می کنند؟ آیا پارچه تریکو گلدار را هم می توان به صورت کیلویی خریداری کرد؟
یکی از انواع پارچه ای که استفاده های زیادی در صنعت تولید پوشاک داشته و در طرح و رنگ های مختلفی می توان آن را تهیه کرد، پارچه تریکو نام دارد. پارچه تریکو در ابتدا که به بازار عرضه شده بود، تنها از الیاف نخی و پنبه ای تولید شده بود. اما امروزه که الیاف پلی استر و پلاستیکی هم در تولید پارچه به کار گرفته می شوند، می توان پارچه تریکو پلاستیکی، پارچه تریکو نخی و پلاستیکی را از بازار فروش پارچه تریکو خریداری کرد.
در ادامه، یکی از انواع پارچه تریکو به شما معرفی خواهد شد که بیشترین استفاده را در تولید پوشاک راحتی زنانه، لباس خواب و غیره داشته است.

پارچه تریکو گلدار

پارچه تریکو گلدار

همانطور که گفته شد، پارچه تریکو طرح و رنگ های متنوعی داشته و هر یک با توجه به ضخامت الیاف، تراکم آن ها و مسائلی از این دسته، استفاده های گوناگونی خواهند داشت.
یکی از این پارچه های تریکو، همان پارچه تریکو گلدار است که بسیار پر طرفدار بوده و به دلیل داشتن ضخامت کم و نخی بودن، بیشترین استفاده را در دوخت لباس های راحتی زنانه، پیراهن خواب، لباس زیر و … داشته است.
کارخانه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، به منظور عرضه بهترین نوع پوشاک زنانه به بازار، باید بهترین پارچه تریکو را از تولیدی ها خریداری کرده و بر حسب نوع پوشاک، پارچه تریکو گلدار، پارچه تریکو عروسکی و … را به کار گیرند.
کارخانه های نیازمند به پارچه تریکو، یعنی کارخانه های تولید پوشاک، برای اینکه پارچه تریکو با طرح و رنگ مورد نظر خود را در اختیار داشته باشند، با ارائه نخ به میزان لازم به کارخانه های تولیدی پارچه تریکو، می توانند در تناژ بالا، پارچه تریکو گلدار، ساده و طرح دار مورد نظر خود را سفارش دهند.

فروشگاه پارچه تریکو

خرید پارچه تریکو کیلویی

اغلب مغازه ها و فروشگاه های عرضه پارچه، با توجه به پیش بینی هایی در خصوص نیاز مشتریان، انواع پارچه تریکو را به صورت عمده خریداری می کنند. اما بر خلاف کارخانه های تولیدی، پارچه تریکو را در تناژ بالا سفارش نداده و ترجیح می دهند تا پارچه تریکو را به صورت کیلویی خریداری کنند.
خرید پارچه تریکو کیلویی، یکی از بهترین راه هایی است که مغازه ها و فروشگاه های عرضه پارچه در سراسر کشور به کار می گیرند.
با خرید پارچه تریکو به صورت کیلویی، خریدار می تواند تخفیف خوبی را از فروشنده دریافت کرده و پارچه تریکو گلدار که قیمت هر متر از آن بر اساس کیفیتش در بازار فروش مشخص می باشد را با قیمت بسیار کمتری به ازای هر متر پارچه تریکو گلدار، خریداری کند.
مرکز فروش پارچه تریکو، می تواند با پذیرفتن سفارشات مغازه ها، کارخانه های تولیدی پوشاک و …، نیاز پارچه تریکو در بازار داخلی را به بهترین نحو پاسخگو باشد.
به منظور خرید پارچه تریکو گلدار، نه تنها مغازه های فروش پارچه، بلکه سایت هایی که فروش پارچه تریکو در انواع مختلف را بر عهده دارند، می توانند گزینه مناسبی محسوب شوند.
منبع: پوشاک ایرانی

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ فروش پارچه تریکو گلدار به صورت کیلویی

  1. مریم طاهری گفت:

    با تشکر از تولید این پارچه و کمک به پیشبرد و ارتقای تولید ملی
    برای دیدن این پارچه ها کجا باید بریم
    من خودم به شخصه حتما از نزدیک باید ببینم تا پارچه انتخاب کنم
    لطفا آدرس بدید

  2. مهشاد گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید شرمنده میشه بی زحمت ادرس رو لطف کنین تا خرید حضوری بتونم داشته باشم با تشکر🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت