فروش پارچه جودون پنبه مانتو

فروش پارچه جودون پنبه مانتو

پارچه جودون پنبه جزء پارچه های پنبه ای به شمار می رود چرا که در بافت و الیاف آن از پنبه استفاده شده است و بهترین گزینه برای لباس های راحتی می باشد. این نوع پارچه از لطافت و نرمی بسیاری برخوردار است و همچنین در برابر شستشو بسیار مقاوم است. فروش پارچه جودون پنبه مانتو از طریق سایت های اینترنتی ما به بهترین شکل انجام می شود و شما با مراجعه به این سایت ها می توانید خرید خود را انجام دهید. 

فروش پارچه جودون پنبه مانتو

موارد مصرفی پارچه جودون

موارد مصرفی پارچه جودون از پارچه جودن برای تهیه تیشرت بسیار استفاده می کنند بسیاری از تیشرت های بازار که دارای رنگبندی های متنوع هستند از جنس جودن بوده و یکی از پارچه های پرطرفدار در بین تولیدی های پوشاک می باشد. این پارچه پس از اینکه به صورت خام تولید شد برای رنگ شدن و تکمیل شدن به کارخانجات فرستاده می شود. 

در بازار نوع خارجی و ایرانی آن موجود می باشد که تفاوت آن در استفاده از نخ در بافت و تکمیل و رنگ آن می باشد که در تولید بسیاری از لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه از آن استفاده می کنند. البته این پارچه بیشتر مخصوص تابستان بوده و بافتی سوزنی شکل به خود اختصاص داده است و بافت آن بسیار نرم و لطیف می باشد. 

از مهم ترین عواملی که از پارچه جودون در تولید لباس های مختلف استفاده می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بافتی مقاوم
  2. الیافی درجه یک
  3. ضخامت مشخص
  4. تنوع بافت
  5. قیمت ارزان

پخش پارچه جودون پنبه پلاس اعلا

پخش پارچه جودون پنبه پلاس اعلا پارچه جودون اعلا یکی از پر کاربردترین نوع پارچه در بازار می باشد که پارچه جودون پلی استر، جودون پنبه و جودون لاکرا از انواع این پارچه می باشد. در لباس هایی که از پارچه جودون استفاده شده است بافت به شکل لوزی می باشد و بافت خاصی دارد. 

پخش پارچه جودون پلاس اعلا به صورت عمده و جزئی با بهترین قیمت انجام می شود. در ایران کارخانجات متعددی تولید این نوع پارچه را برعهده دارند و به دلیل داشتن بافتی استاندارد و درجه یک در دوخت بسیاری از لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین داشتن رنگ بندی متنوع به تولیدی ها بسیار کمک می کند تا در دوخت محصولات بهتر و بیشتری از پارچه جودون استفاده کنند. 

خرید این پارچه به صورت طاقه ای و کیلویی و یا در متراژ کم صورت می گیرد و عواملی چون ضخامت پارچه، طرح، مدل و … در قیمت گذاری آن تأثیر گذار است و هرچه مدل پارچه ساده تر باشد قیمت آن نیز پایین تر خواهد بود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت