فروش پارچه دورس پنبه لاکرا شلواری

فروش پارچه دورس پنبه لاکرا شلواری

آیا پارچه دورس شلواری برای تهیه شلوارهای مردانه و زنانه مناسب است؟ این محصولات در چه فصولی از سال مناسب استفاده می‌باشند؟ ممکن است به ندرت نام پارچه دورس را شنیده اید و می‌دانید این محصولات برای تولیدی های مختلف و دوخت انواع شلوارهای مردانه و زنانه مناسب است.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم درباره فروش انواع پارچه های دورس لاکرا شلواری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

فروش پارچه دورس پنبه لاکرا شلواری

چگونه پارچه دورس را تشخیص دهیم؟

چگونه پارچه دورس را تشخیص دهیم؟ به طور کلی، پارچه دورس یکی از انواع پارچه های ضخیم و بافته شده است که بیشتر در فضول سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه ها با دستگاه های گردباف بافته شده و به صورت کش بافت های آزاد و شل در می‌آید. سه نوع پارچه دورس در تمامی بازارهای جهانی وجود دارد که با نام دو نخ، سه نخ، و گلکسی شناخته می‌شوند.

البته، پارچه دورس سه نخ از محبوبیت بیشتری در فصل زمستان برخوردار است. به زبان ساده تر، این نوع پارچه از نوع تریکوی ضخیم است که ضخامت بیشتری نسبت به پارچه های نخی دارد.

پارچه های دورس معمولا از ۷۰% پلی استر و ۳۰% پنبه تولید می‌شوند، البته این درصد برای لباس هایی صدق می‌کند که لاکرا نباشند (منظور از لاکرا نوعی پارچه های مصنوعی است که خاصیت ارتجاعی و کشسانی دارد). برخی از پرطرفدار ترین کاربرد های پارچه های دورس عبارتند از:

  • انواع ست های ورزشی و گرم کن
  • سوییشرت های ضخیم و هودی
  • انواع شلوارهای گرم کن و اسلش
  • مانتو های پاییزه و زمستانی
  • پیراهن های ضخیم پاییزه

تشخیص پارچه های دورس کار کاملا ساده ای است چرا که به دلیل داشتن بافت های منحصر به فرد و همچنین جنس نرم و لطیفی که دارد برای بسیاری از افراد قابل شناسایی است. در وهله اول، باید به بافت پارچه دقت کافی داشته باشید، پارچه های دورس از کسشانی نسبتا کمی برخوردار است و بافت های کاملا ریزی درون آنها نمایان است. در وهله دوم، پارچه های دورس  لایه های بیرونی پنبه ای دارند که با لمس پارچه به خوبی انها را پیدا می‌کنید.

مرکز پخش پارچه دورس سه نخ پنبه شلواری

مرکز پخش پارچه دورس سه نخ پنبه شلواری

معتبرترین مرکز پخش پارچه دورس سه نخ پنبه شلواری که عرضه کننده کیفیت های بسیار مناسبی از این پارچه هستند در حال توزیع این محصولات در اندازه های مختلف است. این محصولات با عرضه طاقه های بزرگ این پارچه ها در حال فروش عمده و تک این محصولات به مشتریان می‌باشند. 

مشتریان می‌توانند با مراجعه به این مرکز معتبر درجه کیفیت های متنوعی را مشاهده و انتخاب کنند. تضمین کیفیت کالا از لحاظ خالص بودن از دیگر مواردی است که مشتریان می‌توانند نسبت به آن اطمینان حاصل کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت