فروش پارچه دورس پنبه لاکرا ۳۰/۳۰

فروش پارچه دورس پنبه لاکرا ۳۰/۳۰

فروش پارچه دورس پنبه لاکرا از طریق همین سایت صورت می پذیرد. در این مرکز انواع  پارچه دورس لاکرا با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتری ارائه می شود. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات لازم را در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول به دست آورید. لازم به ذکر است مشتری فقط به صورت عمده می تواند از این مرکز خرید کند که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است.

فروش پارچه دورس پنبه لاکرا 30/30

موارد استفاده از پارچه دورس لاکرا

موارد استفاده از پارچه دورس لاکرا آیا از مشخصات و موارد استفاده از پارچه دورس لاکرا اطلاع دارید؟ پارچه دورس به صورت دو نخ و یا سه نخ تهیه می شود که به علت ضخیم بودن استفاده زیادی در دوخت انواع لباس زمستانی دارد. در تولید این پارچه از نخ های پنبه ای، لاکرا و یا پلی استر استفاده می کنند. پارچه دورس لاکرا از دوام بالایی برخوردار بوده و کشسانی بسیار خوبی دارد.

از این محصول برای تهیه انواع شلوار گرم، انواع سویشرت های زنانه، بچه گانه، مردانه و لباس های ورزشی استفاده می کنند. این پارچه تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد و در اثر شستشو تغییری در کیفیت و رنگ آن ایجاد نمی شود همچنین فاقد آبرفتگی می باشد. پارچه دورس هیچ گونه حساسیتی برای پوست نداشته و برای دوخت انواع گرمکن مناسب می باشد.

قیمت پارچه دورس دو نخ لاکرا

قیمت پارچه دورس دو نخ لاکرا قیمت پارچه دورس دو نخ لاکرا به فاکتورهای مختلفی وابسته است. کیفیت و جنس نخ به کار رفته در آن یکی از موارد تعیین کننده قیمت است همچنین برند و شرکت تولید کننده نیز بر قیمت پارچه مؤثر می باشند و از عوامل دیگر می توان به عرض پارچه، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، حجم خرید، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید و …. اشاره کرد. قیمت پارچه در خرید های عمده مناسب تر از خرید جزیی است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند، چرا که هزینه کمتری پرداخت می کنند.

یکی از راه های آسان برای مطلع شدن از قیمت تماس با کارشناسان فروش همین سایت می باشد. همان طور که می دانید در سایت های معتبر فروش، قیمت هر روز بروز رسانی می شود و شما می توانید از نرخ روز پارچه آگاه شوید. پارچه دورس در کارخانه های نساجی با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط دستگاه های پیشرفته طراحی و تولید می شود و این محصول در رنگ بندی جذاب و زیبا در انواع طرح دار و ساده ارائه می گردد. این پارچه در شرکت های تولیدی تعیین قیمت می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت