فروش پارچه دورو پنبه ۴۰ در تهران

فروش پارچه دورو پنبه ۴۰ در تهران

پارچه دورو پنبه از نظر رنگ و طرح دارای تنوع بسیار زیادی است و در تولید پوشاک های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پارچه ها در جنس بافت با یکدیگر متفاوت هستند. فروش پارچه دو رو پنبه ۴۰ در تهران با رقم های متفاوتی دیده می شود که تفاوت قیمت آن ها مربوط به تفاوت کیفیت این محصولات می باشد.

فروش پارچه دورو پنبه 40 در تهران

مشخصات فنی پارچه دورو پنبه

مشخصات فنی پارچه دورو پنبه مشخصات فنی پارچه دورو پنبه به نوع است که از آن برای تهیه پوشاک های مختلف استفاده می ‌شود. از این محصول برای تولید انواع بلوز های دخترانه، انواع شلوار، شلوارک، لگ و ساپورت، لباس زیر، مایو، شنا و لباس ‌های ورزشی استفاده می شود زیرا دارای ویژگی ها و مشخصات بسیار زیادی می باشد.

پارچه های دور و پنبه توسط نساجی های مختلف به کمک دستگاه های مدرن و به روز تولید می ‌شوند و دارای طرح و نقش های مختلفی هستند. نساجی های تولید کننده انواع پارچه دو رو پنبه تمام تلاش خود را به کار می برند با افزایش تولیدات این محصولات، زمینه واردات آنها را به کشور برای صنعت تولید پوشاک حذف کنند و از این راه نسبت به ارزآوری کشور کمک زیادی داشته باشند.

بری تولید پارچه های دورو پنبه از الیاف طبیعی و خالص پنبه استفاده می ‌شود و در راستای موضوع کاربرد این نوع پارچه ها در صنعت های گوناگون دیده می‌شود. ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد این پارچه ها باعث گستردگی و کاربری آنها می‌ شود. پارچه های پنبه در بازار با تراکم پایین و تراکم بالا معرفی می شوند و  از نظر کیفیت و قیمت دارای تفاوت‌ های زیادی با یکدیگر هستند.

مرکز خرید پارچه تریکو دورو پنبه کشی

مرکز خرید پارچه تریکو دورو پنبه کشی پارچه تریکو کشی دارای کیفیت بسیار بالا  است و  نسبت به سایر انواع پارچه ها از قیمت فروش ویژه برخوردار می باشد و استفاده از آن برای تولید پوشاک های مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

خرید پارچه دورو پنبه با قیمت‌ های مناسب دارای طرفداران زیادی است. تولیدکنندگان این محصولات برای خرید پارچه دورو پنبه با قیمت مناسب این امکان را برای مشتریان ایجاد می نماید تا بتوانند نسبت به خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات اقدام نمایند.

در خرید مستقیم واسطه و دلالی وجود ندارد و این محصول با قیمت درب کارخانه معرفی می گردد و رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت. 

علاوه بر نحوه خرید، میزان خرید پارچه روی پنبه روی تعیین قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود و مشتریان باید برای دریافت ارزان قیمت این پارچه ‌ها به صورت عمده نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت