فروش پارچه دونخ خارخورده | خرید عمده پارچه تریکو دورس

فروش پارچه دونخ خارخورده | خرید عمده پارچه تریکو دورس

فروش پارچه دونخ خارخورده در بازار توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود. این فروشندگان سعی کرده اند، انواع محصول را با طرح، و مدل های متنوعی عرضه کنند تا مطابق سلیقه های مختلف افراد جامعه باشد. خرید عمده پارچه تریکو را می توان از تولید کننده، یا عمده فروشان انجام داد. فروش پارچه دونخ خارخورده | خرید عمده پارچه تریکو دورس

تولید انواع پارچه های دونخ و سه نخ

تولید انواع پارچه های دونخ و سه نختولید انواع پارچه های دونخ و سه نخ در کشور توسط تولید کنندگان مختلفی انجام می شود. این تولید کنندگان در شهر های مختلفی مانند: تهران، اصفهان، مشهد، رشت، و…. غیره دیده می شود. منظور از دو نخ، یا سه نخ، در اینجا یعنی استفاده از دو نخ پنبه یا سه نخ پنبه در تولید انواع پارچه است. این کارخانه ها انواع این پارچه ها را با استفاده از بهترین نخ پنبه تولید و روانه انواع بازارهای هدف می کنند.

این نوع پارچه ها نسبت به دیگر پارچه های نخی ضخیم تر و مقاوم تر هستند، و برای دوخت انواع البسه گرم کن استفاده می شود.

کارخانه های تولید کننده این نوع محصول با استفاده از مهندسان خبره خود بهترین طرح و مدل ها را روی محصول خود ایجاد کرده اند، و در تلاش اند، همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی، بهترین و جدید ترین طرح و مدل ها را روی انواع محصول خود ایجاد کنند. انواع پارچه مانند پارچه دو نخ خارخورده، پارچه پنبه دورو، پارچه تریکو نوزادی، و… توسط این تولید کنندگان تولید و عرضه می شود. پارچه دونخ خرید را می توان از کارخانه تولیدی انجام داد.

این تولید کنندگان با استفاده از بهترین مواد اولیه، دستگاه های مدرن و پیشرفته، بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید می کنند.

کارخانه های تولید کننده با ایجاد طرح های شگفت انگیز در محصولات، خود به رقابت با محصولات مشابه خارجی پرداخته اند.

ما می توانیم با جستجو در گوگل تولید کنندگان این محصول را شناسایی کنیم. و انواع محصولات تولیدی آن ها را هم مشاهده کنیم.

خرید عمده پارچه تریکو دورس دونخ

خرید عمده پارچه تریکو دورس دونخخرید عمده پارچه تریکو دورس دو نخ را می توان از تولید کنندگان این محصول انجام داد، ممکن است امکان مراجعه به تولیده کننده برای همه وجود نداشته باشد. به همین دلیل می توان به نمایندگی، و مرکز پخش عمده پارچه تریکو دورس دو نخ، که مرجع رسمی فروش محصول شرکت تولید کننده هستند، مراجعه کرد. و محصول را به صورت عمده با قیمت درب کارخانه تهیه کنیم.

علاوه بر این می توان به عمده فروشان و فروشگاه های بزرگی که در سطح شهر وجود دارد، و محصول را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند، مراجعه کرد. همچنین می توان به شرکت های بازرگانی مراجعه کرد. این شرکت ها انواع محصول را از تولید کنندگان خرید می کنند، و بعد اقدام عرضه محصول به تمام بازارها می کنند. ما می توانیم با مراجعه به این شرکت ها علاوه بر این نوع پارچه، پارچه لاکرا، پارچه ویسکوز نخی، پارچه پنبه دورو، پارچه فلامنت لاکرا، پارچه تریکو کیلویی، پارچه فیلامنت، و… را هم خرید کنیم. این شرکت ها علاوه بر عرضه انواع پارچه های ایرانی، فروش پارچه خارجی را هم انجام می دهند. خریدار پارچه کیلویی هم می تواند به این شرکت ها مراجعه کند.

خرید عمده این نوع پارچه باعث ایجاد تخفیف، برای مشتری می شود چون با این نوع خرید فروشنده می تواند، محصول خود را در مقدار بیشتری عرضه کند. بنابرین خرید عمده هم به نفع فروشنده، هم به نفع خریدار، است.

عرضه عمده انواع پارچه دو نخ خارخورده زمستانی

عرضه عمده انواع پارچه دو نخ خارخورده زمستانیعرضه عمده انواع پارچه دو نخ خار خورده زمستانی توسط کارخانه های تولید کننده انجام می شود. این شرکت تولید کننده خود به صورت مستقیم و با کمک نمایندگی، و مرکز فروش پارچه خارخورده، محصول را به سراسر کشور عرضه می کند. این گروه ها علاوه بر فروش حضوری با ایجاد سایت های در اینترنت محصول را به صورت آنلاین هم عرضه می کنند، این باعث می شود همه افراد در سراسر کشور بتوانند، محصول را مستقیم از تولید کننده خرید کنند. ما می توانیم خرید اینترنتی پارچه خود را از این سایت ها که مرجع رسمی فروش محصول شرکت تولیدی هستند، انجام دهیم. علاوه بر این تولید کننده با فروش محصول خود به شرکت های پخش کننده یا همان شرکت های بازرگانی، عرضه عمده محصول را انجام می دهند.

عرضه عمده این محصول توسط فروشندگانی که به عمده فروشی پارچه مشغول اند، انجام می شود، این عمده فروشان علاوه بر این نوع پارچه، فروش پارچه ویسکوز هم انجام می دهند.

بسیاری از فروشگاه های سطح شهر که محصول خود را به صورت مستقیم عرضه می کنند، بیشتر اقدام به فروش عمده محصول کرده اند.

عرضه عمده این نوع پارچه باید با طرح و مدل، کیفیت، و قیمت های مختلفی به سراسر کشور عرضه شود.

پارچه دورس سه نخ پنبه رنگی خار خورده

پارچه دورس سه نخ پنبه رنگی خار خوردهپارچه دورس سه نخ پنبه رنگی خارخورده از صد در صد پنبه تولید شده است، که از سه نخ پنبه تشکیل شده. منظور از دورس در این نوع پارچه نوع بافت آن است. شاید برای شما این سوال مطرح شود که منظور از خار خورده چیست؟

خار زنی پارچه به روش تکمیل کردن می گویند، که منسوجات حالت پرزی به خود می گیرند. با این کار این منسوج بسیار گرم می شود. به خاطر همین این نوع پارچه گزینه مناسبی برای لباس های زمستانی است. این نوع پارچه برای تهیه تیشرت دورس، سوییشرت، شلوار اسلش، مانتو، استفاده می شود. این نوع پارچه در رنگ های متنوعی در بازار یافت می شود.

خار زنی این نوع پارچه باعث می شود مقاومت، و ضخامت پارچه افزایش یابد.

لیست قیمت انواع پارچه های تریکو

لیست قیمت انواع پارچه های تریکولیست قیمت انواع پارچه های تریکو با توجه به نوع پارچه، کیفیت، طرح و مدل، نوع خرید، کیلویی، یا جزیی، متفاوت است. قیمت این نوع محصول همیشه با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر است. ما می توانیم با استفاده از روش های زیر به راحتی از لیست قیمت های این محصول مطلع شویم:

  • مراجعه به کارخانه تولید کننده انواع پارچه تریکو مانند کارخانه تولید پارچه پلی استر، پارچه جودون، پاره فلامنت لاکرا، و…
  • مراجعه به نمایندگی، و مرکز فروش
  • مراجعه به شرکت های بازرگانی، یا تماس با دفتر فروش شرکت
  • مراجعه به فروشگاه های سطح شهر
  • جستجو در سایت های اینترنتی، ما می توانیم در این سایت ها انواع قیمت پارچه تریکو و غیره تریکو، مانند:  قیمت پارچه ویسکوز، قیمت پارچه پلی استر،  قیمت پارچه تریکو، و… را مشاهده کنیم. قیمت های موجود در این سایت ها با توجه به نوسانات، و شرایط بازار به روز رسانی می شود. و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

همچنین نوع فروشنده هم روی قیمت محصول موثر است به عنوان نمونه قیمت نمایندگی، با قیمت، فروشگاه های سطح شهر فرق می کند.

مرکز فروش انواع پارچه های تریکو برای تیشرت

مرکز فروش انواع پارچه های تریکو برای تیشرتمرکز فروش انواع پارچه های تریکو برای تیشرت که در برخی از شهر های ایران وجود دارد، را می توان با جستجو در گوگل پیدا کرد و برای خرید انواع محصول مورد نیاز به آن مراجعه کرد. بیشتر تولید کنندگان پارچه تریکو برای فروش محصول خود به این مرکز مراجعه می کنند، به خاطر همین ما می توانیم انواع محصول با طرح ها و مدل های متنوع، را از این مکان تهیه کنیم. قیمت انواع محصول در این مرکز با قیمت درب کارخانه تولیدی یکسان است، به همین دلیل بیشتر فروشندگان، شرکت های بازرگانی، صادر کنندگان، برای خرید به این مکان مراجعه می کنند، تا ضمن اطمینان از کیفیت محصول خریداری شده، بتوانند هزینه کمتری را صرف خرید کنند.

خریدار انواع پارچه دورس گلکسی پشت کجراه

خریدار انواع پارچه دورس گلکسی پشت کجراهخریدار انواع پارچه های دورس گلکسی پشت کجراه می تواند به فروشگاه های انواع پارچه که در سطح شهر وجود دارد، مراجعه و محصول را با طرح و مدل دلخواه خود را خرید کند. علاوه بر این برای خرید این محصول می توان به نمایندگی، یا مرکز فروش، این محصول مراجعه کند. خرید از این دو گروه باعث می شود که خریدار دیگر نگرانی بابت کیفیت و درجه یک بودن پارچه نداشته باشد. همچنین اگر تمایل به خرید اینترنتی پارچه داشته باشد می تواند، به فروشگاه های اینترنتی این محصول مراجعه کند.

برای خرید این محصول می توان به فرو شگاه های که کالا را بدون واسطه عرضه می کنند، مراجعه و با قیمت کمتری محصول را خرید کرد.

خریدار این نوع محصول می تواند، قبل از خرید با جستجو در گوگل برند های معتبر را شناسایی کند، تا در هنگام خرید به راحتی بتواند، یک محصول درجه یک و با کیفیت را خرید کند.

همچنین برای خرید این محصول می توان به بازار انواع پارچه که در برخی از شهر ها وجود دارد، مراجعه و محصول را تهیه کرد.

فروش اینترنتی بهترین پارچه های تریکو دونخ

فروش اینترنتی بهترین پارچه های تریکو دونخفروش اینترنتی بهترین پارچه های تریکو دو نخ توسط سایت های مختلفی انجام می شود. ما می توانیم با جستجو در گوگل این سایت های فروش را پیدا کنیم. در این سایت ها می توان انواع محصول با قیمت ها ی متفاوتی را مشاهده کرد. و با مقایسه آن ها با هم بهترین محصول را انتخاب و سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهیم تا محصول در اسرع وقت برای ما ارسال شود.

فروشندگانی که انواع محصول خود را به این روش عرضه می کنند، باید بتوانند تمام اطلاعات موجود در سایت های خود را به روز رسانی کنند.

فروش اینترنتی باعث صرفه جویی در هزینه می شود و فروشنده دیگر نیازی به اجاره فروشگاه، یا استخدام فروشنده، ندارد، و به راحتی می تواند به صورت آنلاین محصول خود را به تمام بازارهای داخلی، حتی بازارهای خارجی ارسال کند.

مشخصات فنی پارچه های تریکو دونخ خارخورده

مشخصات فنی پارچه های تریکو دونخ خارخوردهمشخصات فنی پارچه های تریکو دو نخ خارخورده شامل موارد زیر می شود که ما به صورت خلاصه به آن اشاره می کنیم:

  • این نوع پارچه از دو نخ پنبه تولید شده است.
  • نوع بافت این نوع پارچه گرد باف است.
  • این نوع پارچه ضخامت و مقاومت بالایی دارد.
  • این نوع پارچه حالت پرزی دارد. که به خاطر خارزنی این نوع پارچه است.
  • رنگ آبی نفتی، آجری، بنفش، خردلی، زرشکی، سبز، سرمه ای، سفید، طوسی، مشکی، دارد.

خرید مستقیم پارچه های تریکو از تولید کننده

خرید مستقیم پارچه های تریکو از تولید کنندهخرید مستقیم پارچه های تریکو از تولید کننده انجام می شود. اگر دسترسی به تولید کننده برای شما وجود نداشته باشد. می توان به فروشگاه های که محصول خود را مستقیم از کارخانه خرید می کنند و بعد اقدام به عرضه محصول با قیمت تولیدی می کنند، مراجعه کرد. علاوه بر این می توان به نمایندگی، یا مرکز فروش، که محصول را مستقیم عرضه می کنند. مراجعه کرد. خرید مستقیم چون با حذف واسطه همراه است، باید با قیمت کمتری انجام شود و فرقی نمی کند. ما خرید را از کجا انجام داده ایم.

خرید مستقیم از هر فروشنده ای انجام شود، باید با قیمت درب کارخانه عرضه شود. این نوع خرید علاوه بر کاهش هزینه، باعث می شود در مورد کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشیم. و دیگر جای نگرانی از این بابت وجود نداشته باشیم.

انواع پارچه های تریکو دونخ باکیفیت

انواع پارچه های تریکو دونخ باکیفیتانواع پارچه های تریکو دو نخ باکیفیت شامل موارد زیر می شود.

  • پلی استر: یک پارچه ترکیبی است که با مواد نفتی تهیه می شود، از ویژگی این نوع پارچه مقاوم بودن و راحتی در شست وشو است.
  • جودون: بافت جودن در نوع ساده و گردباف است که در صنعت تریکو جزو پر کاربردترین نوع تریکو است.
  • لاکرا: یک پارچه مصنوعی است که از پلاستیک طبیعی است، که دوام و مقاومت آن زیاد است.
  • ملانژ: این از الیاف ترکیبی و با طرح های مختلفی تولید می شود، که ۳۵ درصد نخ پنبه، و ۶۵ درصد پلی استر تشکیل می شود، که این موضوع باعث شده به آن پارچه مصنوعی یا نایلون گفته می شود.
  • ویسکوز: این پارچه بر خلاف تصور عموم ریشه طبیعی دارد، و ماهیت آن گیاهی است که بر پایه پنبه و لینن است.
  • ایندیگو

این پارچه ها در طرح ها، و مدل های، مختلفی در بازار یافت می شود. این نوع پارچه ها در رنگ های مختلفی مانند سرمه ای، زغالی، آجری، بنفش،زرشکی، در بازار یافت می شود.

این نوع پارچه ها زمانی با کیفیت هستند، که در هنگام تولید از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه، ساخته شده باشند.

شرکت پخش انواع پارچه تریکو در کشور

شرکت پخش انواع پارچه تریکو در کشورشرکت پخش انواع پارچه تریکو در کشور در تلاش است، که انواع محصول را با طرح، کیفیت، و قیمت های متفاوتی به تمام بازار ها ارسال کنند، تا تمام اقشار جامعه بتوانند، مطابق با سلیقه، و بودجه، خود محصول را خرید کند.

شرکت پخش کننده این محصول باید انواع پارچه تریکو را به صورتی به بازارها ارسال کند، که همیشه محصول در دسترس همگان باشد. و توزیع محصول باید به صورتی باشد، که باعث نشود که بازار با کمبود، یا مازاد عرضه مواجه شود. چون هر دوی این مورد باعث ایجاد هزینه برای توزیع کننده، و مشتری می شود.

شرکت پخش کننده، انواع محصول را از تولید کنندگان خریداری می کنند، و بعد شروع به پخش عمده محصول با قیمت درب کارخانه می کنند.

این شرکت عرضه کننده محصول را به دو صورت فله ای و بسته بندی، به تمام بازار های هدف ارسال می کند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت