فروش پارچه دیور پاییزه بیسکویتی

فروش پارچه دیور پاییزه بیسکویتی

امروزه، در بازار منسوجات، انواع و اقسام مختلفی از پارچه ها به چشم می خورد. یکی از این پارچه ها، پارچه دیور بیسکویتی است، که برای دوخت مانتو بسیار مناسب است و از جنسی مرغوب و باکیفیت برخوردار است. این پارچه در نمونه های ساده و راه راه در فروشگاه ها موجود است و فروش آن، بر اساس رنگ بندی های متنوع و استاندارد های کیفی بالا صورت گرفته و از قیمت های مختلفی بهره می برد. 

فروش پارچه دیور پاییزه بیسکویتی

مشخصات انواع پارچه دیور

مشخصات انواع پارچه دیور پارچه دیور، در دسته پارچه های کشی قرار می گیرد. این پارچه، از خاصیت کشسانی خوبی برخوردار بوده و این موضوع، به خاطر استفاده کردن از نخ لاکرا در بافت آن می باشد. مقاومت این پارچه در برابر عوامل مختلف بسیار بالا است و از قیمت مناسبی بهره می برد. همین امر سبب شده است، که خرید پارچه دیور در دستور بسیاری از تولیدکنندگان مانتو و پوشاک قرار بگیرد. کاربرد این منسوج، بیشتر در زمینه تولید مانتو و تی شرت است. 

پارچه دیور انواع مختلفی دارد. از انواع این پارچه، می توان به دیور یک رو و دیور دو رو اشاره کرد. نوع دیگری از پارچه که طرفداران زیادی دارد، پارچه دیور چاپی است، که از محبوبیت زیادی برخوردار است و بسیاری از تولیدکنندگان برای تولید پوشاک و مانتو های شیک از آن استفاده می کنند. جهت انجام عمل چاپ بر روی پارچه دیور، از نوع یک رو آن استفاده می شود و این به دلیل ساختار این نمونه از پارچه است. به طور کل، برای بافت و تولید این منسوج، از نخ های پلی استر استفاده می شود. 

به طور معمول، برای تولید مانتو با حجم زیاد، از پارچه دیور کش به کار برده می شود، که بسیار مرغوب و پرفروش است. این پارچه در بازار به صورت کیلویی به فروش می رسد، که به دلیل یکسان بودن طول و عرض آن است. از مزایای مهم پارچه دیور، این است که با رنگ های متفاوت و مشتری پسندی در بازار عرضه می گردد و دارای انواع ضخیم و نازک است. ظاهر این پارچه ها، حالت بافت شبکه ای دارد و برای بافت آن ها از ماشین های مخصوصی استفاده می شود، که بخاطر کشسان بودن آن، بسیار راحت است. 

مرکز خرید پارچه دیور ریز بافت بیسکویتی

مرکز خرید پارچه دیور ریز بافت بیسکویتی مرکز خرید پارچه دیور ریز بافت بیسکویتی، همواره سعی می کند که بهترین محصول را در رنگ بندی های متنوع و کیفیت بالا، به طور گسترده در اختیار تولید کنندگان قرار دهد. کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب، از ملاک های مهم خرید است. خرید به صورت عمده، دارای مزایای ویژه ای است. یکی از این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون بصرفه است. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت