فروش پارچه فانریپ پنبه ملانژ

فروش پارچه فانریپ پنبه ملانژ

 

اگر تا به حال به تیشرت های یقه گرد دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که بافت پارچه آنها از نوع حلقوی می‌باشد. جنس این نوع پارچه فانریپ ملانژ است که می‌تواند از نوع الیاف پنبه، لاکرا و یا تریکو باشد.

 

علاوه بر تیشرت برای دوخت بسیاری از لباس های دیگر از این نوع پارچه استفاده می‌شود. آیا از مشخصات پارچه فانریپ اطلاع دارید و می‌دانید فروش پارچه سان فانریپ پنبه ملانژ در کجا صورت می‌گیرد؟

فروش پارچه فانریپ پنبه ملانژ

 

مشخصات پارچه فانریپ چیست؟

با استفاده از روش بافندگی حلقه‌ای می‌توان انواع پارچه از جمله پارچه فانریپ را تولید نمود. در این نوع از بافندگی با استفاده از خم کردن طولی نخ شکل حلقه و عبور دادن آنها از یکدیگر نوع جدید از پارچه به نام پارچه فانریپ به دست می‌آید.

 

انواع مختلفی از پارچه پنبه ای فانریپ وجود دارد به طور کلی پایداری رنگ یکی از مشخصات این نوع پارچه ها می‌باشد. همچنین این پارچه ها از خاصیت کششی نسبتا خوبی برخوردارند. تولیدی‌های پوشاک مردانه و بچگانه از جمله تولیدکنندگان تیشرت به مقدار زیادی از این نوع پارچه استفاده می‌کنند.

 

از ویژگی های دیگر این نوع پارچه می‌توان به عدم پرز دادن آن اشاره کرد. معمولاً در تهیه این نوع پارچه از الیاف طبیعی برای تولید فانریپ پنبه و یا ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی مانند فانریپ لاکرا و ملانژ استفاده می‌شود.

 

دوام بالای این پارچه، عدم پرز دهی و لول نشدن در طی فرایند دوخت موجب شده است که از این نوع پارچه علاوه بر تیشرت برای لگ های زنانه و شلوار نیز استفاده شود. با توجه به فراوانی مواد اولیه این نوع پارچه در ایران، تولید پارچه ملانژ فانریپ نسبت به انواع دیگر بیشتر است.

 

پارچه فانریپ با توجه به نوع الیاف آن دارای قیمت های مختلفی است. به طوری که فانریپ پنبه دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر است.

 

مشخصات پارچه فانریپ چیست؟

 

تولید پارچه‌های فانریپ لاکرا خار خورده

همان طور که گفتیم به دلیل فراوانی مواد اولیه برای تولید فانریپ ملانژ شاهد استفاده بیشتر از این نوع پارچه برای تولید لباس هستیم. این به دلیل قیمت ارزان تر آن نسبت به انواع دیگر این پارچه از جمله فنریپ پنبه است.

 

یکی از انواع پارچه های فانریپ ملانژ، لاکرا خار خورده است. نوع مناسب این پارچه برای تولید لباس های پاییزه مانند گرم کن ورزش می‌باشد. پارچه ملانژ لاکرا خار خورده دارای ضخامت بیشتری است. همچنین مقاومت بیشتری نسبت به پارگی دارد. برای خرید انواع این پارچه با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام نمایید.

 

تولید پارچه فانریپ ملانژ لاکرا خار خورده

لینک کوتاه:

3 فکر در مورد “ فروش پارچه فانریپ پنبه ملانژ

  1. علیرضا اکبری گفت:

    امکان ارسال به عراق هم دارین؟

  2. امین گفت:

    چکی هم کار میکنین؟

  3. احمد گفت:

    سلام وخسته نباشید. یک سوال من قصد خرید پارچه فانریپ از سایتhttps://mrnixan.com/%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87-%d9%81%d8%a7%d9%86%d8%b1%db%8c%d9%be/را دارم ایا شما محصولات این سایت را تایید میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت