فروش پارچه ملانژ پفکی به قیمت عمده

فروش پارچه ملانژ پفکی به قیمت عمده

پارچه ها در جنس های گوناگون وجود دارند. پارچه ی ملانژ برخلاف نمونه های دیگر بر اساس رنگش به این اسم نام گذاری شده است. پارچه ملانژ در تولید پوشاک کاربرد زیادی دارد. این پارچه بسته به نوع ریسندگی در خط تولید، در کیفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. انواع پارچه ملانژ در طراحی گوناگون وجود دارد. فروش پارچه ملانژ پفکی به قیمت عمده، سبب شد تا استقبال زیادی از این نوع پارچه در بازار داخلی و خارجی شود. 

فروش پارچه ملانژ پفکی به قیمت عمده

پارچه ملانژ پفکی چه کاربردی دارد؟

پارچه ملانژ پفکی چه کاربردی دارد؟ امروزه تنوع بسیار زیادی در تولید انواع پوشاک از نظر جنس پارچه ایجاد شده است که انتخاب را برای مصرف کننده با هر نظر و سلیقه ای بسیار آسان می کند. ملانژ از جمله پارچه های پرطرفدار محسوب می شود. 

پارچه ملانژ پفکی در تهیه ی انواع پوشاک به کار می رود. از این مواد می توان به تولید لباس های خانگی، ورزشی، تیشرت و … اشاره کرد. بافت بسیار خوب این پارچه مقاومت بسیار بالایی در برابر شست و شو دارد.

پارچه ملانژ در انواع تک رو، دو رو، فانریپ، دورس و … موجود می باشد که هر کدام بسته به ضخامت و جنسی که دارند در مواذو مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه ملانژ دورو بسیار پرکاربرد و محبوب می باشد.

این پارچه رنگ بندی بسیار متعدد و گوناگونی دارد. انتخاب رنگ آن بسته به نوع کاربرد، نظر و سلیقه ی مشتری متفاوت است. اما به طور کلی در ماه های سرد سال بیشتر رنگ های تیره برای تولید و تهیه ی پوشاک به کار می روند و برعکس در فصل گرم سال بیشتر رنگ های روشن کاربرد دارد. 

پخش پارچه ملانژ پفکی دورو

پخش پارچه ملانژ پفکی دورو پارچه ملانژ پفکی درجه یک و اعلا توسط برترین و بزرگترین تولید کننده ی این پارچه در کشور تولید و به بازار عرضه می شود. عرضه و پخش مستقیم و بدون واسطه ی آن سبب شده تا قیمت این پارچه بسیار ارزان و مقرون بصرفه از نظر اقتصادی باشد و افراد مختلف توان خرید این نوع از پارچه را به راحتی داشته باشند. 

پخش پارچه ملانژ از طریق این سایت فروش که توزیع کننده ی برتر این محصول در بازار داخلی و خارجی است با قیمت ویژه و باور نکردنی، به صورت ثبت سفارش و فروش غیرحضوری و آنلاین انجام می شود. 

خریداران و افراد متقاضی از سایر نقاط کشور می توانند این محصول را به صورت اینترنتی و آنلاین به صورت عمده سفارش دهند و محصول خریداری شده را در بسته بندی اصولی و استاندارد درب منزل خود تحویل بگیرند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت