فروش پارچه ویسکوز لاکرا مانتویی

فروش پارچه ویسکوز لاکرا مانتویی

آیا می دانید فروش پارچه ویسکوز مانتویی لاکرا با بهترین قیمت از سوی چه مرجعی صورت می گیرد؟ نوع مرغوب این محصولات، چه ویژگی هایی دارند؟ ما در این نوشته به همه این سوالات پاسخ داده و در کنار این، با جزییات بیشتری از این پارچه خاص شما را آشنا می کنیم تا در زمان خرید، انتخاب خوبی داشته باشید.فروش پارچه ویسکوز لاکرا مانتویی

بهترین نوع پارچه ویسکوز کدام است؟

بهترین نوع پارچه ویسکوز کدام است؟ بسیار گمان می کنند که ویسکوز یا همان ریون، نوع الیاف مصنوعی است؛ ولی این ‌گونه نیست؛ دلیل آن هم تولید این فرآورده از مواد اولیه کاملاً گیاهی می باشد که اغلب ماهیت سلولزی دارند. به نوعی با آرد و خمیر کردن چوب درختان تولید می گردد. اما بهترین نوع پارچه ویسکوز کدام است؟

در این زمینه باید مسائل مختلفی را در نظر گرفت. محصولاتی که از این الیاف طبیعی بافته می‌ شوند، انواع گوناگونی دارند. این را هم به یاد داشته باشید که اقلام، تنها از خود این ماده تولید نمی گردد؛ زیرا که نمی توان به خوبی از آن استفاده کرد و برای همین با پنبه و پلی استر مخلوط می شود.

اما نوع درجه یک پارچه هایی که به ویسکوز معروف هستند، باید ویژگی های زیر را دارا باشند:

  • محکم باشند.
  • با شستشوی پیاپی رنگ و یا نخ خود را از دست ندهند.
  • پرز ندهند.
  • بدن در آن احساس گرما و یا سرمای شدید نکند و به نوعی تهویه به خوبی صورت گیرد.
  • در مدل ها و الوان گوناگونی ساخته شود.

البته مباحث فنی هم در این حوزه دخیل اند؛ مثلاً گرماژ و عرض پارچه که تعیین کننده میزان کیفی کالا است. پارچه های ویسکوزی، به دلیل خصوصیات بارزی که دارند از آنان در صنایع مختلف به ویژه تولید پوشاک کار می گیرند.

پخش عمده پارچه ویسکوز ریون مانتویی

پخش عمده پارچه ویسکوز ریون مانتویی درباره پخش عمده پارچه ویسکوز ریون مانتویی باید گفت، کالاهایی مانند این را توزیع کننده در بهترین کیفیت ها عرضه می کند. مشتریان آن هم بیشتر کسانی هستند که در حوزه تولید مانتو و یا فروش جزئی فعالیت می نمایند.

اما پخش پارچه ویسکوز به این شکل در تنوع بالایی صورت می گیرد و نام های گوناگونی دارند. مثلاً می توان از ویسکوز پلی استر، ویسکوز فلامنت، ویسکوز لاکرا، ویسکوز اسپان و غیره نام برد که هر کدام شان مشخصات جداگانه ای دارند.

اگر مشتری چنین پارچه هایی هستید، بهتر است که خرید را از منبع اصلی انجام دهید تا به این شکل هزینه های شما پایین بیاید و از جانب دیگر بتوانید مرغوب ترین پارچه را به دست آورید. 

این وب سایت، فروشنده تضمینی پارچه های ویسکوز جهت دوخت مانتو می باشد و به صورت استاندارد به عرضه کالا می پردازد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت